לא ייאמן: חודשיים לאחר שנגנב ופרס כספי הוצע למוצא הישר, הכלב קוקורו הושב לבעליו, עלמה בת התשע. "מצאנו אותו ברמאללה, כל היום בכינו מהתרגשות", מספר סבה, מישל שושן.
2 צפייה בגלריה
קוקורו חזר הביתה
קוקורו חזר הביתה
קוקורו חזר הביתה
(צילום: פרטי)
לפני כחודשיים קוקורו נעלם בזמן שעלמה וסבה טיילו עימו בשטח שליד שכונת הקרוואנים בעיר. הסב מישל האמין שהכלב נגנב, ומאז יצא למסע חיפושים על מנת להשיב אותו.
"לכלב קוראים קוקורו, הוא בן חמש מסוג אקיטה ונושא שבב", אמר לפני כשבועיים בראיון ל"מיינט". "הסתובבנו ליד הבית שלי. זה טיול שאנחנו עושים איתו כל הזמן. הוא הלך מאחורי התחנה לעשות את צרכיו, עניין של שניות. שרקתי לו והוא לא חזר. זה מאוד חריג, כי הוא תמיד רץ אלינו. שרקתי שוב וכבר רצתי לכיוון, וכשהגעתי ראיתי רכב נוסע משם. יש שם הרבה אתרי עבודה על רחוב נפחא. נכנסתי לשאול אם מישהו ראה משהו אבל לא היה שם אף אחד, כאילו האדמה בלעה אותו".
במשך חודשיים ניסה שושן להשיב את הכלב לנכדתו ואף הציע פרס של 10,000 שקלים למוצא הישר, אך הכלב לא אותר.

2 צפייה בגלריה
הכלב קוקורו. מי ראה אותו?
הכלב קוקורו. מי ראה אותו?
הכלב קוקורו. חודשיים של חיפושים
(צילום: פרטי)

במהלך סוף השבוע האחרון חלה תפנית מפתיעה בסיפור. שושן קיבל מידע כי כלב התואם את התיאור של קוקורו נמצא ברמאללה. זמן קצר לאחר מכן אף קיבל תמונה שלו משחק בגינה כשלצווארו הרצועה המוכרת שלו.
איך הגעתם אליו?
"קיבלנו מידע מאנשים מיפו. הם התלוו אלינו למחסום וסייעו לנו", מספר שושן. "כשהגעתי לשם עם בני והחבר התקשרנו לבחור שהחזיק את הכלב והחבר שלי שוחח עימו. הוא בא למחסום עם טנדר ושם היה הכלב. ברגע שהוא ראה את בני ואותי הוא רץ אלינו בהתרגשות, לא הפסיק ללקק אותנו וליילל, ממש בכה".

צפו ברגע המרגש שבו קוקורו מזהה את בעליו >>>
קוקורו חזר הביתה
(צילום: באדיבות מישל שושן)

"כמובן שהבאנו איתנו אישה שסרקה את השבב של הכלב כדי להיות בטוחים בזהותו. הבאנו אותו לבת ים ונכדתי עלמה ראתה אותו ויצא ממנה בכי קורע לב. זה היה כל כך מרגש. אני עדיין לא מאמין שהצלחנו להשיב אותו. אני חייב להודות שהכלב היה מטופל ואני שמח שהוא לא עבר התעללות אלא טופל היטב, אכל ושתה".