תושבי הרצליה הפונים לאגף הכנסות העירייה, יוכלו לעשות זאת מעכשיו בדרך נוחה, מהירה ונגישה לאחר שהעירייה החלה להציע מגוון שירותים מקוונים שיקלו על ההליכים.
נכנסים לאתר העירייה, ממלאים טופס דיגיטלי ומקבלים במייל אישור לפתיחת הפנייה הכולל את מספרה ופרטים ליצירת קשר לבירורים נוספים. השירות החדש בוצע בשיתוף פעולה עם אגף התקשוב ומערכות מידע.
1 צפייה בגלריה
צילום המחשה: shutterstock
צילום המחשה: shutterstock
צילום המחשה: shutterstock
באמצעות הטופס הדיגיטלי ניתן לפנות בנושאים הבאים: החלפת משלמים, הנחות, בקשה לפטור לנכס שאינו ראוי, בקשה להחזר כספי, השגה על חיוב ארנונה, בקשה לאישור היעדר חובות (טאבו).
מנכ"ל עיריית הרצליה יהודה בן עזרא אמר "זהו שיפור משמעותי המהווה חלק מפעילות שהעירייה מקדמת בכל אגפיה, מתוך הצבת התושב וצרכיו במרכז".
מנהל אגף תקשוב ומערכות מידע אמיר זיו אמר "פרויקט הטפסים המקוונים הוא פועל יוצא של שיתוף פעולה בין אגף הכנסות העירייה ואגף מערכות המידע במטרה לשפר את השירות לתושבים ולייעל את עבודת העירייה, ומהווה במהותו נדבך נוסף במרכיבי העיר החכמה".