"הגיע הזמן שהעירייה תעצור את הדבר הנורא הזה": תושבי סביוני גליל ים בהרצליה מתלוננים על תופעת האופנוענים הדוהרים במהירות ברחבי השכונה, ללא שמירה על חוקי הבטיחות, בניגוד לחוק ובעיקר תוך יצירת מטרדי רעש נוראיים.
1 צפייה בגלריה
צילום מתוך הסרטון
צילום מתוך הסרטון
צילום מתוך הסרטון
"כל יום זה אותו דבר", אומרים תושבי השכונה שפנו ל"מיינט הרצליה" מספר פעמים, "מגיעים אופנוענים 'דופקים רייס' מטורף בכבישי השכונה, אפילו נגד כיוון התנועה ומסכנים את בטחוננו, בטחון ילדינו וגם מטרידים את מנוחתנו בגלל הרעש הבלתי נסבל".
"ממש 'כאן גרים בכיף' יש לנו כאן", מוסיף תושב אחר, "אופנוענים שנוסעים נגד כיוון התנועה במהירות מטורפת מסכנים את החיים שלהם וחיי נהגים והולכי רגל אחרים. כל זה קורה מתחת לאף בסביוני גליל ים בכביש של גדעון האוזנר, אחרי התרעות רבות ונשנות מצד התושבים. המצב נמשך כבר חודשים רבים. מקבלי ההחלטות מנומנמים. מה קורה עם הבקשה שלנו לעשות רמפות בכביש? רגע לפני שיקרה אסון".
תושבת נוספת טוענת כי התופעה מתרחשת גם בלילות: "מידי יום ובעיקר בלילות מגיעים חברות אופנוענים ומשתוללים במהירות מטורפת בכביש. נסיעה של 2 ק"מ כביש פתוח על גלגל אחד. סכנה אמיתית. מעבר לרעש הנושא שעושים פה בלילות. עשרות שיחות למשטרה שחוזרים ואומרים רק במפרים לאורך הכביש יפתרו את העניין. תושבי השכונה, דורשים לקדם פמפרים בדחיפות בכביש זה".
מעיריית הרצליה נמסר בתגובה: "הנושא הובא בפני ועדת התנועה על ידי מחזיקת תיק התחבורה בעירייה, דניאל אייזנברג, ולאחר בחינה החליטה ועדת התנועה העירונית להציב פסי האטה במקום. בימים אלו אנו מצויים בשלבים מתקדמים של תכנון הפסים והוצאת היתרים".