מייסד חברת סולאראדג' מהרצליה גיא סלע נפטר לאחר מאבק במחלת סרטן המעי הגס. סלע היה לוחם ומפקד צוות בסיירת מטכ"ל. שהה כמה שנים בחו"ל ואף הספיק ללמד בטכניון בשלוש פקולטות. לאחר מכן כך חזר לפקד על יחידה טכנולוגית במשך כעשר שנים.
1 צפייה בגלריה
צילום: סיון פרג'
צילום: סיון פרג'
צילום: סיון פרג'
בשנת 2006 הוא הקים את סולראדג' בהרצליה ביחד עם חבריו יוצאי היחידה הטכנולוגית של חיל המודיעין: מאיר אדסט, יואב גלין, ליאור הנדלסמן, ועמיר פישלוב. החמישה החליטו לפתח פתרון לשיפור ניצולת הטכנולוגיה הסולארית ופיתחו שבב חדש המפקח ומנטר את הזרם החשמלי בפנלים הסולארים ומשפר את יעילותם ברמה של בין 15-20%.
בינואר האחרון רכשה החברה ב-77 מיליון דולר את החברה האיטלקית S.M.R.E שמפתחת מערכות הנעה לרכב חשמלי, באוקטובר האחרון היא רכשה 75% ממניות חברת קוקאם (kokam) הדרום קוריאנית תמורת 88 מיליון דולר ובמאי 2018 רכשה את גמאטרוניק מהר חוצבים בירושלים תמורת 41 מיליון שקל.
סולאראדג' פרסמה הודעה על מותו בטרם עת של סלע: "בלב כבד ועצוב מאוד אנו מודיעים על פטירתו של חברנו היקר וההשראה שלנו, גיא סלע. כולנו שזכינו לעבוד עם גיא ולהיות עדים ליכולותיו, למנהיגותו ולתשוקה הבלתי פוסקת שלו יודעים היום אובדן עצום. גיא השאיר מורשת מדהימה ורוחו תמשיך לנצח בסולאראדג'. כל משפחת סולאראדג' מבכה על אובדנו. בשם הדירקטוריון, צוות ההנהלה והעובדים שלנו, אנו מביעים את תנחומינו העמוקים ביותר למשפחתו של גיא".