בדיקת חדשות 13 העלתה ממצאים חמורים בנוגע לרשלנותם של שני מצילים בבריכת מלון דניאל בהרצליה כאשר, ביחד עם חברת "2swim" שלחו ילדה בת 8, ארין שמה, שדימתה מצב מצוקת של טביעה במים.
1 צפייה בגלריה
צילום מסך: חדשות 13
צילום מסך: חדשות 13
צילום מסך: חדשות 13
על פי הפרסום בחדשות 13, שני המצילים כלל ללא שמו לב למצוקת הילדה שצפה במים ולא זזה במשך 16 שניות, כולל המצילה שעברה בסמוך – כשהטלפון שלה בידה.
אורלי מומחית הבטיחות במים ומאמנת שחייה ב-"2swim", ניגשה אל המצילים ואמרה להם כי השניים לא השגיחו כראוי על כל אזורי הבריכה, כאשר המילה טענה בפניה, כפי שפורסם: "את צודקת, יש לנו פה בלאגן פשוט. אנחנו עם הטלפונים כי אנחנו צריכים לדבר פה עם ההנהלה, זה לא סתם".
איתי ארליך, מנכ"ל "2swim", מסר בכתבה ששודרה כי "במשך 16 שניות ארין דימתה מצב מצוקה במים, המצילים לא היו אפילו בכיוון של לקלוט מה קורה. גם אם היא הייתה נשארת שם עוד אני בספק אם הם היו רואים. האחריות של המציל לא מבטלת את זו של ההורים, אבל זה רק מחדד כמה חשובה הנוכחות של המציל, שצריך ממש להיות קשוב ולא לתת להסחות דעת להוציא אותו מפוקס".
ממלון דניאל נמסר בתגובה: "אנו רואים עניין זה בחומרה רבה ביותר. אנחנו מבטיחים לבדוק את הנשוא לעומק ולהסיק את המסקנות הנדרשות".