שבוע לפני פתיחת מופעי חצי הגמר של אירוויזיון 2019 נפתחו אמש האירועים הרשמיים בנוכחות חברי המשלחות שישתתפו באירוויזיון בקוקטייל חגיגי במספנה של מרינה הרצליה.
2 צפייה בגלריה
צילום: לירון אלמוג
צילום: לירון אלמוג
צילום: לירון אלמוג
האירוע נפתח במעמד ראש עיריית הרצליה משה פדלון ,יו"ר החברה לפיתוח תיירות עפרה בל ומנכ"ל החברה לפיתוח תיירות עופר מור באירוע הרשמי שפתח את חגיגות האירוויזיון הראשון בישראל מזה 20 שנה.
את האירוע שהתקיים השבוע (ב'), הנחה יואב גינאי, אשר עמד בראש המשלחת הישראלית לתחרות במשך כעשור ואף כתב את השיר "דיווה" לזמרת דנה אינטרנשיונל, שהיה לשיר הישראלי האחרון שזכה בתחרות – עד ניצחונה של נטע ברזילי בשיר "Toy".
בנוסף, בערב הופיעה הזמרת שירי מימון, אשר ייצגה את ישראל באירוויזיון 2005 עם השיר "השקט שנשאר".
בין המשלחות שצעדו על השטיח האדום: ארמניה, צרפת, איסלנד, מלטה, לטביה, רומניה, יוון, סלובניה, צ'כיה, בלגיה, אירלנד, קפריסין, סן מרינו, מולדובה, פורטוגל, רוסיה, אלבניה ואוסטריה.
2 צפייה בגלריה
צילום: לירון אלמוג
צילום: לירון אלמוג
צילום: לירון אלמוג
ראש עיריית הרצליה משה פדלון: "אנו שמחים וגאים לארח את משתתפי האירוויזיון בהרצליה ולקחת חלק באירוע הגדול של השנים האחרונות בישראל. הקוקטייל הערב הוא רק ההתחלה של אירועי האירוויזיון שאני סמוך ובטוח שיהיו בלתי נשכחים ויכללו גם את משט יום העצמאות במרינה הרצליה בהשתתפות משלחות האירוויזיון. זהו כבוד גדול עבור העיר הרצליה והזדמנות להציג את יתרונותיה התיירותיים הרבים של העיר ברחבי העולם".
אירוויזיון 2019 ישודר ב"כאן", תאגיד השידור הישראלי, בתאריכים: 14,16, ו-18 במאי. תחרות האירוויזיון תתקיים השנה בפעם ה-64 ולראשונה בתל אביב בהשתתפות 41 מדינות, תחת הסלוגן: ׳Dare To Dream’.