ביום ה׳, 09/05/2019, יתקיים מטס ההצדעה למדינת ישראל ואזרחיה לכבוד יום העצמאות ה- 71. לקראת יום העצמאות פיתחו אנשי יחידת ״אופק 324״ של חיל האוויר מערכת לתצוגת המטס בזמן אמת.
1 צפייה בגלריה
מטוסי עפרוני בפעולה | צילום: מוטי קמחי
מטוסי עפרוני בפעולה | צילום: מוטי קמחי
מטוסי עפרוני בפעולה | צילום: מוטי קמחי
המערכת מאפשרת לכל אזרחי ישראל, באמצעות אתר מותאם, להתעדכן במכשיר הסלולרי באירועי יום העצמאות בחיל האוויר במהלך חגיגות ה-71 למדינת ישראל.
האתר מאפשר מעקב אחר מיקום כלי הטיס על גבי מפה אינטראקטיבית בכל רגע נתון במהלך המטס, כמו כן ניתן לקבל מידע על כל אחד מכלי הטיס המשתתפים כגון: סוג הכלי, תיאור, תמונה, ממדים, מנוע וביצועים.
על פי תוכנית המטס, המטוסים - ראם, ברק, סופה ואדיר יעברו גם מעל רחובות ונס ציונה. בבסיס חיל האוויר 'תל נוף' הסמוך לרחובות תוכלו לראות גם את היסעור, העפרוני והדגמה של מערכת כיפת ברזל.
שעות המטס:
הרצליה: 11:35
מוזיאון חיל האוויר בהרצליה:
מוזיאון חיל האוויר יקיים פעילות בין השעות: 09:00-14:00מופעים אוויריים בשעה: 10:00 שיכללו הרווארד, סטירמן, ראם, בז, אדיר, עפרונימופעים קרקעיים בשעה: 14:00משגר יהלום, כיפת ברזל, מערך האחזקה, עמדת טייס לרגע.
בנוסף תוכלו לראות במוזיאון תערוכה של מטוסי המוזיאון, סופה, לביא, פתן, ינשוף, משגר יהלום, משגר כיפת ברזל.
נוסף על כן נוספה האפשרות לחיפוש ישוב, בסיס, מופע או מטוס וקבלת המידע הרלוונטי, כמו גם האפשרות לקבלת התראות בדחיפה (התראה) למכשיר הטלפון הנייד כאשר מופע או מטס מתחיל והודעות מיוחדות הקשורות לאירועי יום העצמאות.