גינת המשחקים של שכונת סביוני גליל ים בהרצליה שוממת: כבר לפני חצי שנה הסירה העירייה את הצילייה מהגינה לצורך תיקונים, ומאז לא השיבה אותה למקומה. תושבי המתחם פונים שוב ושוב ומבקשים לדעת מתי תתקין העירייה את הצילייה, אך לטענתם אינם מקבלים מענה.
1 צפייה בגלריה
צילום: פרטי
צילום: פרטי
צילום: פרטי
ליבי בן-נון, תושבת המתחם, אמרה השבוע: "אפשר רק לשבח את היעילות של העירייה בטיפול בצילייה שנקרעה. אבל מאז, חצי שנה עברה וכולנו מתגעגעים אליה. יש לי ילד קטן בן שנה וחצי, וכמוני רוב התושבים בשכונה הם הורים לפעוטות ולילדים קטנים. המקום הכי נגיש לנו זה הגינה השכונתית. בחופשת הפסח היה מזג אוויר טוב, לקחתי את הילד לגינה אבל תוך חצי שעה נשרפתי מהחום, וחזרנו הביתה מבואסים. חבל, השקיעו הרבה כסף בגינה מטופחת ומושקעת, ואי אפשר להשתמש בה. אי אפשר להתקרב אליה, חם, רותח. אין עצים שעושים צל, פשוט בלתי אפשרי להיות בגינה".
התושבים פנו לעירייה כמה פעמים. "השכנה שלי פנתה למוקד העירוני לפני שלושה שבועות, ואמרו לה שיבדקו את העניין ויחזרו אליה", מוסיפה בן-נון. "זה לא קרה. אימהות אחרות בשכונה התקשרו למוקד וקיבלו תשובות שונות. פעם אחת אמרו לנו שהצילייה עדיין בתיקון, פעם אחרת אמרו לנו שזה בטיפול. פעם שלישית אמרו לנו שהמקרה לא ידוע לעירייה. פעם נוספת אמרו לנו שהצילייה תחזור תוך שבוע, אבל השבוע הזה חלף. מורחים אותנו, ומה כבר ביקשנו?
"השבוע התקשרתי לעירייה שוב ונאמר לי: 'זה יבוצע עוד שבועיים'. שאלתי, איך זה יכול להיות אם לפני שבועיים נאמר לנו שזה יוחזר תוך שבוע? השיבו לי: 'אנחנו לא אחראים לתיקון, אלא מחלקת ריהוט'".
תושבת אחרת בשכונה הוסיפה: "לפני הבחירות כינסו אותנו התושבים, עשו לנו הפנינג נחמד, הבטיחו הבטחות, אבל ברגע האמת כשאנחנו צריכים משהו מהעירייה בתמורה למיסים שאנחנו משלמים — הם נעלמים.
מהעירייה נמסר: "עד כה תנאי מזג האוויר לא איפשרו התקנת יריעות הצללה והן יותקנו עוד השבוע".