ועדת פרס החינוך הארצית של משרד החינוך הודיעה כי תיכון ראשונים זכה בפרס חינוך ארצי לשנת הלימודים תשע"ט. זהו הפרס היוקרתי ביותר בתחום החינוך שמעניק משרד החינוך מדי שנה לעשרה בה"ס על יסודיים מצטיינים.
1 צפייה בגלריה
צילום: דוברות עיריית הרצליה
צילום: דוברות עיריית הרצליה
צילום: דוברות עיריית הרצליה
קבלת הפרס היא הוקרה להנהלת ביה"ס ולצוות החינוכי, על פועלם וגאווה למערכת החינוך העירונית אשר מקדמת את עקרונות היזמות, החדשנות והערכיות במסגרת תכנית EACH במוסדות של העיר.
ראש עיריית הרצליה משה פדדלון ברך את מנהלת תיכון ראשונים ואמר "אני שמח על כך שההשקעה בחינוך וערכים בהרצליה נושאת פרי. נמשיך להעמיד את החינוך הפורמלי והבלתי פורמלי בעיר הרצליה בראש סדר הקדימויות ה עירוני ונמשיך לייצר עבור ילדי העיר את הסביבות החינוכיות הטובות ביותר שיש ואשר יאפשרו להם הזדמנויות מירביות להצלחה ולהישגים". ״יוזמות חינוכיות ייחודיות טיפוח פדגוגיה חדשנית, חינוך לערכים ומצוינות אישית- הם אלה אשר הובילו לבחירת התיכון לאחר תהליך בחינה ממושך שביצעה הועדה״ ציינה מ"מ וסגנית רה"ע הממונה על תיק החינוך והנשים בעיר, איה פרישקולניק "קידום מערכת חינוך חדשנית ויוזמת ב עומד בראש סדר העדיפויות שלנו. אני גאה לראות כי המדיניות אותה מובילה העירייה בתחום החינוך זוכה להוקרה ומודה לצוות החינוכי של בית הספר על הישגו היוצא דופן."
סיגל דוד, מנהלת ביה"ס סיפרה כי "צוות בית הספר קיבל בהתרגשות רבה את הבשורה על הזכייה בפרס חינוך ארצי. זו הוקרה של משרד החינוך לצוות מרגש ומקצוען, הפועל מתוך תחושת שליחות ואהבה לתלמידים." דוד ציינה עוד כי "זה המקום להודות לשותפינו בעירייה המאפשרים לנו, בחומר וברוח, להצטיין: לראש העירייה, משה פדלון ולמנכ"ל יהודה בן עזרא, לראשי אגף החינוך ולמפקחת ביה"ס על הרוח הגבית וההשקעה במימוש את החלומות שלנו"