עיריית הרצליה, מחלקת ההתנדבות בניהול ענת תמיר, פתחה בית ספר עבור מתנדבים פעילים ומצטרפים חדשים לעשייה התנדבותית מול אוכלוסיות מגוונות, יקנה מיומנויות וכלים מקצועיים תוך שאיפה להעצים ולהעמיק את הידע והחוויה ההתנדבותית. כל זה תוך קיום מרחב ללמידה ולהתייעצות.
1 צפייה בגלריה
צילום המחשה: shutterstock
צילום המחשה: shutterstock
צילום המחשה: shutterstock
בית הספר פועל במרכז להתנדבות, ברח' הנדיב 49 והלימודים בו מתקיימים במסגרת הרצאות ליבה וסדנאות המותאמות לאשכולות ההתנדבות הפועלים במחלקה, כגון: התנדבות עם ילדים ונוער, הגיל השלישי, אוכלוסיות מיוחדות ועוד.
בהרצאה הפותחת תיאר אהרון סלצברג, מנהל האגף לשירותים חברתיים בעיריית הרצליה, בפני הנוכחים מאפיינים רווחים של צרכני האגף וכיצד ניתן לסייע להם באמצעות התנדבות. כמו כן ניתן בהרצאה מענה לשאלות שהעלו מתנדבים בסוגיות שאיתן הם מתמודדים.
ראש העיר משה פדלון אמר "אני שמח על פתיחת בית הספר אשר נותן ביטוי לכך שהרצליה פועלת לחיזוק הלכידות והקשר בין כל חלקי האוכלוסיות בעיר על מנת להעצים את תחושת הביחד".
מנכ"ל העירייה יהודה בן עזרא ציין "עיריית הרצליה מעודדת ומטפחת עשייה התנדבותית בכל התחומים, כשלכך אנחנו מוסיפים גם העשרה וחיזוק הידע כדי שכולנו נהנה מעיר חמה ומחבקת"