1 צפייה בגלריה
צילום המחשה: shutterstock
צילום המחשה: shutterstock
צילום המחשה: shutterstock
בשורה לחיילי הרצליה: לוחמים בחופשת סוף שבוע יוכלו להיכנס ולהתאמן במועדוני הכושר של רשת "הולמס פלייס" ללא תשלום. בהרצליה יעניק את השירות חדר הכושר של הרשת בבית אמפא ברחוב ספיר.
בתקופה האחרונה התקבלו בקבוצת ב'יחד למען החייל' ובקבוצת "הולמס פלייס" בקשות רבות מלוחמים לסייע להם בכניסה חד פעמית למועדון הכושר הסמוך לביתם במהלך חופשתם מהצבא מתוך כוונה להמשיך ולשמור את שגרת האימונים ורמת הכושר הגופני שלהם.
בעקבות הבקשות הללו, ביצעו ב"הולמס פלייס" סקר שבדק את רמת הפעילות הגופנית של לוחמי בצה"ל בעת שהייתם בחופשה מהצבא. במדגם שבוצע על ידי מכון פאנלס וכלל 250 משיבים שהזדהו כחיילי צה"ל, מתוך מדגם מייצג של היהודים באוכלוסייה, נמצא כי 72% מקרב הלוחמים מעדיפים ריצה כפעילות הגופנית המרכזית בחופשה, ו-40% ציינו שהם מעדיפים להתאמן במועדון הכושר.
אל"מ (מיל) שרון הרמון, סמנכ"ל קרן יחד למען החייל: "יחד למען החייל שמים את הלוחמים בקצה המבצעי בראש סדר העדיפויות של הפעילות ועושים כל העת מאמצים לגיבוש מענה רווחתי הולם לצרכיהם. למדנו מהשטח כי קיים צורך ורצון אמיתי של לוחמים להמשיך עם שגרת האימונים גם בעת חופשה. אנו מברכים על שיתוף הפעולה עם רשת "הולמס פלייס" שיאפשר ללוחמים וללוחמות בשירות חובה להתעמל ללא תשלום".