1 צפייה בגלריה
מבחן הגלידריות ברעננה לקיץ 2017 (צילום: pixabay)
מבחן הגלידריות ברעננה לקיץ 2017 (צילום: pixabay)
מבחן הגלידריות ברעננה לקיץ 2017 (צילום: pixabay)
שבועות כבר כאן, מזג האוויר מתחמם ועונת הגלידות נפתחת עם הרבה חשק למשהו קר ומתוק. ההיצע גדול, ופה אנחנו נכנסים לתמונה. בדקנו מספר גלידריות בעיר וטעמנו ממה שהן מציעות. לפניכם תוצאות הבדיקה המעמיקה והטעימה שערכנו, כולל ציונים על הטעם, הניקיון במקום והמבחר. הכינו את הכפיות
דלי קרים
לאוהבי המתוק, זה המקום האידיאלי. טעמים גדושים בשוקולד ומתיקות כמו מרס, סניקרס ושוקולד לבן אך במקביל גם טעמי סורבה מרעננים. מי שלא רוצה להתלבט תמיד יכול לבחור בגלידה אמריקאית קלאסית או בברד עם טעם של פעם. גלידה נוסטלגית עם ניחוחות וטעמים מהעבר. התרגשנו.
מחיר לכדור: 14 ש"ח
כתובת: בן גוריון 25
ציון: 9.5
וניליה
הרשת הארצית המתגאה בחומרי גלם איכותיים הגיעה לאחרונה למרכז העיר ואין ספק שמדובר בחידוש מתבקש. כאן תמצאו את הטעמים הייחודים כמו תותים בשמנת ופאי פרג עם רוזטה ושקדים, אך גם את הטעמים המסורתיים, כמו הווניל הצרפתי המוכר והאהוב.
בנוסף, המקום מציע מספר טעמים לטבעוניים וכמובן גם יוגורט עם שלל תוספות. לא מתחכם, נקי וטעים. אהבנו.
מחיר לכדור: 16 ש"ח
כתובת: בילינסון 1
ציון: 9.5
ד"ר לק
אחת הגלידריות הראשונות בארץ שייצרו מגוון של גלידות, כשכולם עוד דישדשו בגבולות השוקו-וניל הבנאליים. הרשת הוקמה לפני 22 שנה והיום היא מונה 15 סניפים בכל הארץ. הסניף ההרצלייני ממוקם במרכז העיר ומציע בנוסף לגלידה, גם פרוזן יוגורט וקרפ צרפתי.
למרות הציפיות הגבוהות או שאולי דווקא בגללן, יצאנו עם תחושה קלה של אכזבה. הטעמים נותרו אותם טעמים והפרזנטציה לא מרשימה במיוחד.
מחיר לכדור: 14 ש"ח לכדור
כתובת: סוקולוב 32
ציון: 8
גלידריה סיציליאנית
אין ספק, שזה הכי קרוב לרומא שמצאנו במחוזותינו, גם ביופי וגם בטעם. הגלידריה מעוצבת בקפידה, הניקיון בולט, כמו גם המגוון העשיר של טעמים וניחוחות. מעבר לגלידות ניתן למצוא במקום מגוון קינוחים, כמו וופל בלגי למשל, שהיה טעים להפליא. תודה. אהבנו.
מחיר לכדור: 17 ש"ח לכדור
כתובת: שנקר 14
ציון: 10
גלידת אנדריי
הגלידה המפורסמת מיפו עשתה דרכה להרצליה והתמקמה בלב משרדי ההייטק באזור התעשיה. המקום נוטה יותר לבית קפה קטן ומהווה מקום מקלט צונן להייטקיסטים ביום עבודה עמוס. מגוון הטעמים עשיר וחלקם ייחודיים כמו שקדים ודבש, מלבי ועוד. גם הקפה היה ברמה גבוהה. אהבנו גם את המחיר.
מחיר לכדור: 10 ש"ח
כתובת: משכית 27
ציון: 9.5
הערה
כשמדברים על הרצליה וגלידות, האסוציאציה הראשונה שלי היא "גלידת אריה". זה תמיד בא ביחד: הבילוי בחוף וגוש מקופלת שלמה שהסתתרה בגלידה. רבה הייתה אכזבתי כאשר הגעתי לחוף השרון וגיליתי שהמקום סגור.