עושים הכל למענה: שני יוצרים הגיעו אל בית הוריה של נועה ארגמני, שהיא בתם היחידה, ומסרו להם הודעה שריגשה אותם מאוד. השניים כתבו והלחינו שירים מרגשים למען שחרורה של נועה, ואף עין בבית לא נשארה יבשה.
3 צפייה בגלריה
המפגש המרגש
המפגש המרגש
המפגש המרגש
(צילום: דוברות המרכז האקדמי לוינסקי - וינגייט)
במפגש המרגש ביצעו שני היוצרים רחלי אלה לפידות, בוגרת תוכנית מצוינות רגב לתואר ראשון בחינוך מוזיקלי במרכז האקדמי לוינסקי־וינגייט, וסומה שכטמן מבית הספר לסאונד יואב גרא את שני השירים שכתבו למען שחרורה של נועה: "בלעדייך התמונה לא שלמה" ו"שבת שחורה".
נועה, סטודנטית להנדסת מערכות מידע באוניברסיטת בן־גוריון, ובן זוגה אבינתן אור, בילו במסיבה ברעים. עם חדירתם של המחבלים הם מיהרו להתחבא. בשעות הראשונות הם שלחו הודעות וטסאפ עם המיקום שלהם והתחננו לעזרה. המקרה של נועה ארגמני זכה לחשיפה בינלאומית בעקבות הסרטון שפורסם, שבו היא מובלת על גבי אופנוע לתוך עזה.נועה היא בתם היחידה של ליאורה ויעקב ארגמני. האם חלתה לפני כשנה בסרטן המוח, כעת בשלב 4. בעקבות ההידרדרות במצבה הרפואי עברו ההורים להתגורר בתל־אביב סמוך לבית החולים איכילוב, שבו היא מטופלת. מטה משפחות החטופים סייע לבני המשפחה בסידור הדירה ובריהוט.


שני השירים שנכתבו לשחרורה של נועה ארגמני ושאר החטופים, "בלעדייך התמונה לא שלמה" ו"שבת שחורה," נכתבו והולחנו על ידי רחלי אלה לפידות, בוגרת תוכנית מצוינות רגב לתואר ראשון בחינוך מוזיקלי במרכז האקדמי לוינסקי־וינגייט, וסומה שכטמן, מבית הספר לסאונד יואב גרא.
סרטון חטיפתם של נועה ארגמן ואבינתן אור ממסיבת הטבע זעזע רבים, גם את רחלי אלה לפידות, שמספרת: "אני לא מכירה את נועה באופן אישי, אבל המבט המבוהל שלה בסרטון נגע לליבנו מאוד והחלטנו לכתוב את השיר למענה ולמען כל החטופים. עם פרוץ המלחמה עלו יוזמות התנדבות רבות ואני רציתי להיות שותפה ליוזמה משמעותית. אני מקווה שהפצתו של השיר תסייע בהעלאת נושא החטופים לראש סדר העדיפויות."
יעקב ארגמני, אביה של נועה, אמר במפגש: "זוהי התקופה הכי קשה שהייתה לי בחיים. במיוחד שאשתי במצב בריאותי לא טוב. מאוד קשה. אני לא יודע איך אני מצליח להכיל את זה. מצבה של ליאורה לא טוב, אבל אני איש מאמין אז אני לא רוצה לומר את מה שהרופאים אמרו. אני חושב שהקדוש ברוך הוא מחליט".

3 צפייה בגלריה
המפגש המרגש
המפגש המרגש
המפגש המרגש
(צילום: דוברות המרכז האקדמי לוינסקי - וינגייט)

קראו גם:

במהלך המפגש יצאה ליאורה, אימה של נועה, הנעזרת בכיסא גלגלים, בבקשה אחת לנועה: "בבקשה תחזרי הביתה. אנחנו מחכים לך".
השיר הראשון "בלעדייך התמונה לא שלמה" יצא לאור ביום הולדתה של נועה לפני כחודש. לדבריה של רחלי: "לאחר שכתבנו והלחנו את השיר, פנינו לאביה של נועה, שהתרגש מאוד וביקש שהשיר ייצא לאור ביום הולדתה, שחל ב-12 באוקטובר." השיר השני, "שבת שחורה," יושמע לראשונה בפני משפחתה של נועה ארגמני במפגש. "השיר נכתב מתוך תסכול ומטרתו להעניק מקום לכאב וחיבוק ענק למשפחות החטופים והנרצחים ולשמש עבורם אוזן קשבת. כולנו מקווים שהשירים יסייעו להעלאת הנושא למודעות בתקשורת הבינלאומית שתתגייס לסייע בהחזרתה של נועה ובהחזרתם של כל החטופים בריאים ושלמים בהקדם".

3 צפייה בגלריה
נועה ארגמני, אבינתן אור
נועה ארגמני, אבינתן אור
נועה ארגמני ואבינתן אור ברגעי החטיפה
(צילום: מתוך הרשת החברתית, שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים)

נקווה שנועה וכל החטופים ישובו בהקדם הביתה.