טרגדיה במהלך ריצה: גיא מאירי, בן 54, הובא למנוחות ביום שישי האחרון בבית העלמין כפר נחמן לאחר שהתמוטט במהלך ריצה לפני כעשרה ימים, וביום חמישי האחרון נפטר. הוריו, ליאורה ודני, החליטו לתרום את איבריו, שהצילו חמישה אנשים: "היית כולך נתינה, אהבה וחמלה".
2 צפייה בגלריה
גיא מאירי ז"ל
גיא מאירי ז"ל
גיא מאירי ז"ל
(צילום: פרטי)
קראו גם >>>>
אחותו, תמי מאירי ספדה לו: "גיא אחי האהוב, לא נתפס שהלכת. הבוקר עברת לך לעולם אחר ובטוחה שלעולם של אור. גיא אחי הנערץ , מודל לחיקוי . תמיד רציתי להיות כמוך. שמת לי לכולנו רף כ"כ גבוה . חכם מוכשר כשרוני טוב לב ורודף צדק. משפטך החרוט במוחי שעולה בכל שיחה כמעט love& kindness .
2 צפייה בגלריה
תמי מאירי ואחיה גיא ז"ל
תמי מאירי ואחיה גיא ז"ל
תמי מאירי ואחיה גיא ז"ל
(צילום: פרטי)
"היה לנו קשר כ"כ מיוחד ומילים אינן יכולות להכיל את האהבה , העוצמה והחיבור שהיה לנו. כאילו הראית לי את הדרך והשארת הוראות, כאילו ידעת מה יקרה ולא עשית לי הנחות ואני לא התווכחתי איתך (טוב אולי כן לפעמים) היה בנו משהו כ"כ דומה למרות 10 שנים הבדל . התכליתיות וחסר סבלנות לבזבוז זמן או "קיטור" מיותר יחד עם לב רחב, חוש צדק ונתינה. תמיד הקפדת להזכיר לי לדאוג לאמא ואבא והיה לכולנו האחים קשר מיוחד כ"כ מיכל נילי אתה אני כ"כ שונים אבל כ"כ מאוחדים. מקור השראה היית ותשאר ועכשיו צריך למלא את החלל . ובדיוק כפי שהיית רוצה קדימה להמשיך לחיות לא לבזבז זמן it is what it is המשפט "במותם ציוו לנו את החיים" מדייק כ"כ את המסר שלך.
לאהוב להיות נדיבים לנהוג עם כולם בשוויון וצדק. אוהב אדם וטבע ואיש עם מוח מבריק. אחי אהוב הנערץ תשאר לנצח והמוסיקה שכ"כ אהבת תישאר ללוות אותנו לנצח. גיא אחשלי כמו שקראתי לך, אתגעגע אלייך כל כך. יש לי עוד הרבה בלב בראש אבל אין די מקום להכיל. אוהבת אותך אעשה הכל שתהיה גאה בי".
גם ראש העיר חיים ברידא ספד לו ביום שישי האחרון: "גיבור השבוע שלי הוא גיא מאירי ז"ל ומשפחתו. בצהרי יום שישי, הבאנו אותו למנוחת עולמים בבית העלמין ברעננה. בן 52. גיא, בנם של ליאורה ודני מאירי ואח למיכל נילי ותמי, יצא לפני 10 ימים לריצה, התמוטט ולא שב עוד לביתו. מאז היה מחובר למכשירי החייאה, כאשר משפחתו נעה בין תקווה ליאוש.
"אתמול בישרו הרופאים למשפחה, כי אין עוד תקווה. לפני שנדם ליבו, החליטה משפחת מאירי, בתעצומות נפש ועוצמה פנימית, לתרום את אבריו ולהעניק חיים חדשים לחמישה בני אדם. משפחת מאירי, כואבים את כאבכם על האובדן".