להסתדר בשלשות: ניראל דמתי, סא"ל במילואים ומנכ"ל של חברת אלטרון, שירת באוגדת עזה כקצין אג"ם. ב7/10 קפץ ניראל למילואים, ובמשך כחמישה חודשים היה חלק מהלחימה המורכבת. אשתו תמרה קיבלה את הבשורה על ההריון המשולש כשהיא בביתה, וניראל במילואים.
2 צפייה בגלריה
בני הזוג דמתי והשלישיה
בני הזוג דמתי והשלישיה
בני הזוג דמתי והשלישיה
(צילום: דוברות לניאדו נתניה)
במשך שבועיים שמרה תמרה את הסוד המפתיע ואז, כשניראל יצא לחופשה קצרה, בישרה לו את הבשורה המרגשת -הם מצפים ללא פחות מ-שלישייה.

קראו גם:

לאחר קבלת הבשורה, עברה תמרה מעקב הריון קפדני ומקצועי כשניראל במילואים והיא מגיעה לבדה לבדיקת במרפאת הריון מרובה עוברים בלניאדו, בהובלת ד"ר יעל פסטרנק ובמכון האולטרא- סאונד המיילדותי בניהולו של ד"ר ניר דובדבני.
"הרגע הזה בו מספרים לי שההריון נקלט ויש שלישיה, הוא בום ענק. אני מנסה להתאים את עצמי לסיטואציה, ואני עושה את זה לבד. בעלי ניראל נמצא רחוק, בעוטף ובעזה ואני לא רוצה להודיע לו טלפונית, רוצה לאפשר לו את החוויה המדהימה הזו כשאני לצידו. זה לא היה קל לחכות לו, אבל היה שווה לשמור את זה בסוד!", סיפרה תמרה.

2 צפייה בגלריה
בית חולים לניאדו
בית חולים לניאדו
בית חולים לניאדו
(צילום: אסף פרידמן )

השלישייה נולדה בניתוח קיסרי שביצעה ד"ר פסטרנק. משקלי היילודים: בן - 1.86 ק"ג, בת - 2.3 ק"ג, בת - 2 ק"ג. השלישייה קיבלה טיפול מסור במשך תקופה לא קצרה בפגייה בלניאדו עד לשחרורם השבוע.
האב ניראל סיכם ברגש: "אני חושב שהחיים חזקים מהכל. זו העצמה שלנו כעם יהודי, להרים את הראש מעל כל המכאובים והאסונות. אחרי כל הצער יש גם שמחה. זו שמחה לא רק שלנו, אלא של כל עם ישראל. בסוף מצטרפות לעם ישראל שלוש נשמות זכות, שיעשו טוב לעם ישראל"