במהלך פעילות מבצעית רחבת היקף שהתקיימה בחמישי בהרצליה וברמת השרון בשיתוף עם יחידת הבט"פ, שחר 101 של מג"ב ומתנדבי כיתת הכוננות וכללה בקרות יזומות במספר עסקים ובאתרי בנייה, עצרו השוטרים 23 חשודים תושבי שטחים, בחשד לעבירות של כניסה לישראל ושהייה בלתי חוקית בישראל. 9 שוהים בלתי חוקים נוספים נעצרו במהלך סוף השבוע.
1 צפייה בגלריה
מבצע אכיפה בהרצליה
מבצע אכיפה בהרצליה
מבצע אכיפה בהרצליה
(צילום: דוברות המשטרה)
על פי החשד, שהו החשודים תושבי השטחים בישראל בניגוד לחוק והועסקו בשלוש מסעדות ובאתרי בנייה ברחובות המדע, האצ״ל, השונית, אבא אבן והפיום בהרצליה, במכון שטיפה ברחוב החרושת ובשני אתרי בניה נוספים ברחוב טרומפלדור ברמת השרון.

קראו גם:

עד עתה, עצרו השוטרים לחקירה 7 בעלי עסקים ואתרי בנייה אשר על פי החשד העסיקו אותם בניגוד לחוק ועל אף המצב הביטחוני בו נמצאת מדינת ישראל בימים אלו. המעסיקים נחקרו באזהרה ויישקלו נגדם צעדים מנהליים לרבות צווי סגירה בסמכות המשטרה.

מבצע אכיפה בהרצליה
(צילום: דוברות המשטרה)

מהמשטרה נמסר: "קבלנים ואזרחים המעסיקים תושבי שטחים ללא היתר שהייה ועבודה מסכנים הן את עצמם והן את הציבור הישראלי כולו בהיבט הפלילי והביטחוני. משטרת ישראל מבצעת כל העת מבצעי אכיפה רחבי היקף לאיתור ומעצר שוהים בלתי חוקיים, מעסיקים, מסיעים ומלינים. פעילות המשטרה נועדה בראש ובראשונה לצמצם את פעילות הפח״ע כמו גם את הפעילות הפלילית".