מצייר תקווה: כבר ארבעה חודשים שהצייר המוכשר אליסף חי מימון בן ה- 29 נמצא במילואים בעזה. אתמול (שני) ביוזמתו של איש התקשורת הפופולרי חנוך דאום אורגנה תערוכה מציוריו וערב שיח מרגש במרכז תאו בהרצליה: "הפער בין הלוחם שהוקפץ כדי לחצוץ בין המרים שבאויבינו אלינו לאמן הרגיש והמוכשר הוא בעיני, במובנים רבים, הסיפור הישראלי".
2 צפייה בגלריה
אליסף חי מימון, חנוך דאום וסלבס שהגיעו לתערוכה
אליסף חי מימון, חנוך דאום וסלבס שהגיעו לתערוכה
אליסף חי מימון, חנוך דאום וסלבס שהגיעו לתערוכה
(צילומים: פרטי)
חנוך דאום: "בשביעי לאוקטובר הצייר המוכשר אליסף חי מימון הוקפץ לצו 8. ומאז הוא שם. נמצא אי שם בצפון, בקור העז, מחפש את כוח רדואן. לפני כחודשיים, במסגרת האתר שהקמנו למילואמניקים מישהו שלח לנו הודעה על אליסף וסיפר שהוא צייר והוא במילואים וישמח שאנשים יכירו את עבודותיו.
"נכנסתי לאתר של אליסף ונדהמתי. הפער בין הלוחם שהוקפץ כדי לחצוץ בין המרים שבאויבינו אלינו לאמן הרגיש והמוכשר הוא בעיני, במובנים רבים, הסיפור הישראלי. בין היתר שלחתי את הלינק של העבודות של אליסף לדוקטור אילן רבינוביץ ששלח אותו ליפעת גוריון שהחליטה להציג תערוכה מציוריו של אליסף. הוא עדיין בצו 8, אבל הוא קיבל שחרור כדי להגיע לפתיחת התערוכה שהתארגנה לכבודו.

2 צפייה בגלריה
הצייר אליסף חי מימון
הצייר אליסף חי מימון
הצייר אליסף חי מימון
(צילום: פרטי)

"עוד ידובר על הערב המרגש בו הוצגה תערוכה של אליסף המתוק, צייר בחסד עליון ובזכות אנשים טובים הרמנו לו תערוכה של ציוריו היפים והמרגשים".

קראו גם:

אליסף, אמן חובש כיפה, אף פעם לא למד באופן מקצועי את תחום הציור "ראיתי ביוטיוב סרטונים חינמיים והייתי מתרגל הרבה, התמדה וסיעתא דישמיא היו לי לעזר" מספר אליסף. "לצייר זה צורך נפשי שתמיד היה קיים בי והצורך הזה רק התחזק עם הזמן".