הודעה מפתיעה: פיקוד העורף הודיע אמש (רביעי) על חזרה למדיניות התגוננות של שיגרה בהרצליה, כפר סבא, רעננה והוד השרון. בתי הספר יחזרו לשגרת לימודים באופן מדורג.
2 צפייה בגלריה
קציני פיקוד העורף
קציני פיקוד העורף
קציני פיקוד העורף
(צילום ארכיון: דובר צה"ל)
פיקוד העורף הודיע אמש (רביעי) על חזרה למדיניות התגוננות של שיגרה באזור השרון והסרת המגבלות. לאחר הערכת מצב עם כלל הגורמים בעירייה, ובהמלצת הצוות המקצועי, הוחלט כי בתי הספר יחזרו לשגרת לימודים באופן מדורג ואחראי על פי מתווה שיפורסם להורים.
בתחילה, יחזרו ללימודים באופן מדורג בתי הספר העל יסודיים, מתוך הבנה שהגילים הבוגרים הם אחראים ועצמאיים יותר, ומתוך חשיבות למבחני הבגרות.

2 צפייה בגלריה
פיקוד העורף
פיקוד העורף
פיקוד העורף
(צילום מסך: אפליקציית פיקוד העורף)

בתום חזרתם של בתי הספר העל יסודיים לשגרה, יופקו לקחים ולאחריהם יחזרו בתי הספר היסודיים באופן מדורג. גני הילדים פועלים גם כעת במתכונת רגילה שכן הם נמצאים במרחבים מוגנים. ההסעות לבתי הספר והגנים הרגילים יוחזרו לאחר תיאום מול אגף הביטחון. מנהלי בתי הספר הונחו להתארגן לקראת חזרה על פי המתווה. החינוך הבלתי פורמלי יחזור לפעילות מלאה החל ממחר, למעט החרגות שיפורסמו בהתאם.

קראו גם:

ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, אומר: "נושא החינוך נמצא בראש מעינינו ואנו מקדישים לא זמן רב בכל הערכות המצב שאנו מקיימים מדי יום. הילדים כמהים לחזור לשגרת לימודים ולפגוש את חבריהם. אנו חוזרים לשגרת לימודים באופן מדוד, שקול ואחראי, ובשמירה על ביטחונם. אנו ערוכים לכל שינוי ולכל תרחיש, במידה ויבוא."