קבוצת מתחמי הכושר והוולנס המובילה בישראל LIFT מתרחבת ומשיקה מועדון חדש בהרצליה בהשקעה של מעל 3 מיליון שקל.
3 צפייה בגלריה
מועדון כושר ליפט
מועדון כושר ליפט
מועדון כושר ליפט
(צילום: LIFT, יח"צ)
מתחם LIFT הרצליה הינו המועדון ה 6 של רשת מתחמי האימון והוולנס ומקדם את האג׳נדה להפוך את מועדוני הכושר לבית השני של המתאמנים ומביא לראשונה בישראל את תפיסת האימון הגופני כחלק ממהלך רחב הכוללת אימון לגוף, אימון לנפש הכוללת ייעוץ תזונה, וחדרי התאוששות חדשים.

3 צפייה בגלריה
מועדון כושר ליפט הרצליה
מועדון כושר ליפט הרצליה
מועדון כושר ליפט הרצליה
(צילום: הדגר כהן סטודיו 206)

מועדון LIFT החדש יציע לראשונה בישראל חלל אימון המאפשר חוויה מקצועית ויכלול את קדמת המכשירים מעולמות הכושר, 2 מתחמי עבודה חופשית, מתחם אירובי, מתחם מכונת חלל התאוששות וme time בו יוכלו המתאמנים להנות מאמבטיית קרח, סאונה יבשה, הדרכות נשימות אנינטראקטיבית וכמובן מתחם מתיחות פתיחת טווחי תנועה והרפיית השרירים הכולל עמדות hyperice מלאות לצד ציוד מעולמות השיקום ואפילו מיטת פילאטיס מכשירים עם הדרכה צמודה בחלל החופשי, מעבר לכך במקום ישנו סטודיו לפילאטיס מכשירים המבוסס על מערכי האימון הייחודיים של הליפט שמביאים בשורה ייחודית לענף.

3 צפייה בגלריה
מועדון כושר ליפט הרצליה
מועדון כושר ליפט הרצליה
מועדון כושר ליפט הרצליה
(צילום: הדגר כהן סטודיו 206)

לדברי אמיתי צינמון מבעלי קבוצת LIFT "אנו מייצרים חוויית אימון שלמה הכוללת הסתכלות פרטנית על הגוף, על הנפש, ועל חשיבות חדרי ההתאוששות כחלק מתפיסת עולמנו שלמתאמנים שלנו מגיע לקבל ייחס של ספורטאים.
"עולם השיקום הפיזי והנפשי הוא חלק בלתי נפרד מעולמות הכושר המקצועיים בעולם ואנו מביאים את אותה התפיסה והראיה גם לשוק הישראלי" מסביר צינמון "למתאמנים שלנו מגיע לקבל ייחס של ספורטאים. גם ברמת ההדרכה והליווי האישיים לכל מתאמן ומתאמנת, וגם ברמת איכות הציוד של שני צדדי המטבע (מאמץ/קריעה של השריר והבנייה שלו). על מנת שנוכל להשתפר בצורה איכותית הבנו שחייבים להנגיש בצורה חדשנית ואיכותית גם את עולם הריקאברי, אשר הינו חלק בלתי נפרד מעולם האימון הגופני" מסביר צינמון.

קראו גם:

"מדובר על 600 מטרים של ציוד הכושר הטוב בעולם, בתוך חלל מעוצב, עם אנשי המקצוע מהשורה הראשונה על מנת להבטיח אטמוספירה מושלמת של חווית אימון מקצועית נעימה ומעוררת מוטיבציה" אומר צינמון.
כתובת מועדון LIFT החדש - סוקולוב 81.