"הבית מהווה טריגר תכוף מידי": עומר אוחנה, בן זוגו וארוסו של רס"ן שגיא גולן ז"ל שנפל בקיבוץ בארי מבקש את עזרת הציבור במציאת דירה, לאחר שהחליט כי אינו יכול יותר להשאר בדירה בה התגוררו הוא ובן זוגו בהרצליה.
3 צפייה בגלריה
עומר אוחנה והכלבה דייזי
עומר אוחנה והכלבה דייזי
עומר אוחנה והכלבה דייזי
(צילום: פרטי)
רס"ן גולן ז"ל, שנולד וגדל ברעננה, לוחם לוט"ר, נפל בקרב על קיבוץ בארי ביום שבת הנורא 7.10.2023. שגיא הוביל צוות לוחמים, שהלך אחריו בעיניים עצומות, במקצועיות ובגבורה שאין לתאר ותוך לחימתו הציל עשרות משפחות. שגיא, בן 30 בנופלו. השאיר מאחוריו, הורים אתי וגלעד, אח עוז ואחות ליאור ובן זוג עומר. שגיא ז"ל היה אמור להתחתן עם בחיר ליבו עומר ב-20.10.2023.

3 צפייה בגלריה
סרן (מיל') גולן ז"ל ובן זוגו עומר
סרן (מיל') גולן ז"ל ובן זוגו עומר
רס"ן (מיל') גולן ז"ל ובן זוגו עומר
(צילום: פרטי)

בפוסט קורע לב אותו שיתף ברשתות החברתיות כתב אוחנה: "לעזוב את הבית של שגיא ושלי. משפט שכואב לי לכתוב. כל כך הרבה זכרונות צרובים כאן בכל חדר, בפינה, בכל רהיט. זכרונות של אושר. זכרונות של אהבה. זכרונות של שגיא שלי.

קראו גם:

"כל זיכרון כזה יכול להרים לי את המצב הרוח ולטעון אותי באנרגיות לשנות את העולם. אבל זיכרון אחר יכול להפיל לי את המצב רוח לכמה ימים של דיכאון וחרדה. לאחרונה האפשרות השנייה נוכחת יותר. והבית מהווה טריגר תכוף מידי. אז החלטתי. החלטתי לעזוב את הבית שלנו.

3 צפייה בגלריה
עומר אוחנה בכנס
עומר אוחנה בכנס
עומר אוחנה בכנס
(צילום: עיריית הרצליה)

"רוב האלמנים והאלמנות שאני בקשר איתם הצליחו לעשות את זה מהר יותר. אני הייתי צריך זמן. זמן לעבד ולהיזכר בכל מה שהיה. לכאוב את ההחמצה על שהיה אמור להיות. להתגעגע לכל מה שאיננו וכל כך חסר. להתאבל על שגיא על האהוב שלי. הכאב הגעגוע והאבל ימשיכו איתי לכל מקום אליו אעבור. אבל אני מקווה שאת הזיכרונות שגורמים לחרדה ואת הציפייה שכל רגע הדלת תיפתח ושגיא יכנס, אצליח להשאיר מאחור.
"אני ממש צריך את עזרתכם בלמצוא בית חדש לי ולדייזי המתוקה שלנו. אנחנו רוצים לעבור לת"א. קרוב לחברים ולקהילה. אנחנו צריכים דירת שניים או שלושה חדרים, וחובה שתהיה לה מרפסת/גג/גינה גדולה. חנייה כמובן זה מושלם. אז אם שמעתם או אתם מפנים דירה כזו תזכרו אותי ושלחו הודעה (עומר אוחנה בפייסבוק)
וגם אם מישהו מחפש דירת גג מטורפת בהרצליה, דירה בה שגיא ואני היינו הכי מאושרים בעולם. שלושה חדרים 80 מטר, עם חניה ומרפסת שווה לאירוח של עוד 80 מטר. שכנים מדהימים. ובעל דירה מושלם. באמת מושלם! 7500 שקל - תכתבו בפרטי את המספר שלכם ואדאג להעביר לו.
תודה מראש לכל מי שיעזור לנו למצוא בית חדש, לנסות להתחיל משהו חדש במקום קצת רגוע יותר".