בסוף השבוע האחרון (11/11/2021) בוצעה ביקורת ע"י רופאה וטרינרית רשותית – ממשלתי, הרצליה, מוסמכת היחידה הווטרינרית במשרד הבריאות, במסעדת "פלורה" בחוף אכדיה בהרצליה, במהלכה נמצאו במקום ליקויים תברואיים וכן בשר ומוצרי בשר שתוקפם פג, שמקורם אינו ידוע, שאינם ראויים למאכל אדם, העלולים להזיק לבריאות האדם.
1 צפייה בגלריה
מסעדת פלורה
מסעדת פלורה
מסעדת פלורה
(צילום: אסף פרידמן)
קראו גם >>>
בהוראת הרופאה הווטרינרית הושמדו כ- 73 ק"ג בשר ומוצריו בעלי שינויים אורגנולפטיים.
ממשרד הבריאות נמסר: "הטיפול במזון מן החי, אחסונו ושיווקו ללא התנאים הנדרשים בחקיקה וללא עקיבות, עלולים להזיק לבריאות הציבור. משרד הבריאות והרשות המקומית ימשיכו לנקוט בצעדי אכיפה כנגד העסק".
אסף קצין, אחד מבעלי המסעדה מסר בתגובה: "שותפי מר אלקבץ ומר שעיה וצוות העובדים היקר והמסור גאים לשרת את ציבור הלקוחות בעיר הרצליה. אנו משקעים את מירב המאמצים על מנת לעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר ולהפוך את מסעדת הפלורה לשם נרדף לחוויה קולינרית ושירותית.
"גאותנו מבוססת על שנים רבות שקיבלנו תשבחות רבות בביקורות רבות של משרד הבריאות. מבלי להכנס לפרטי המקרה, הגם שיש לנו מחלוקת עמוקה עם פעולת משרד הבריאות במקרה הנקודתי הזה, אין בו כדאי ללמד על התפעול היום יומי של המסעדות ואנו מזמינים בכבוד ובהערכה כל גורם מקצועי, היום, מחר או בכל יום אחר לביקורות נוספת, מכיוון שאנחנו סמוכים ובטוחים שהמסעדה עומדת בסטנדרטים המחמירים ביותר".