"ההתנדבות שינתה לי את החיים וגרמה לי להסתכל בצורה חיובית על העולם ועל החיים", כבר מעל שנה שטלי פיטלוק מבשלת עבור החיילות והחיילים הבודדים בהרצליה. מעבר לבישול עצמו, היא מהווה עבורם אוזן קשבת ומסייעת ככול שהיא יכולה, והיא מספרת שנרקם ביניהם קשר אישי ומיוחד והם עבורה ממש כמו משפחה.
2 צפייה בגלריה
טלי פיטלוק. אוזן קשבת
טלי פיטלוק. אוזן קשבת
טלי פיטלוק. אוזן קשבת
(צילום: עיריית הרצליה)
היא נחשפה לעשייה ההתנדבותית בעיר והחליטה לפנות למחלקת התנדבות בהרצליה כדי לבחור יחד את ההתנדבות שתתאים לה. המפגש היה מרגש במיוחד כי טלי בעצמה הייתה חיילת בודדה, ושירתה כטכנאית בטייסת, לכן בחרה להתנדב ולהעניק להם את מה שלה בעצמה היה חסר.
"עליתי מדרום אפריקה לפני כחמש שנים", היא סיפרה בעבר, "הייתי חיילת בודדה כשההורים שלי עדיין שם. עליתי לישראל כדי להגשים את החלום שלי מגיל 12 שהוא להתגייס לצבא. עברתי לא מעט קשיים ומכשולים. את כל העלייה מימנתי בעצמי כדי להגשים את החלום".

2 צפייה בגלריה
פיטלוק כחיילת
פיטלוק כחיילת
פיטלוק כחיילת
(צילום: דובר צה"ל)

בשנת 2018 היא עלתה לישראל וחודשיים אחרי כבר היה לה תאריך גיוס. "לא עליתי במסגרת גרעין או כל פרויקט אחר, את הכל עשיתי לבד. זה מאוד לא פשוט כשאין ליווי מההורים או גורם אחר. הדבר הכי קשה שעשיתי אבל שווה ביותר".
קראו גם:
כמו כל העולים החדשים היא התגייסה למחוו"ה אלון ואחרי הטירונות נשלחה לשרת כעובדת רס"ר בחיל האוויר. "בגלל שלא הייתה לי עברית לא רצו לתת לי תפקיד, בטח לא להיות לוחמת שזה היה החלום שלי. כל תפקיד בצה"ל הוא חשוב, אבל אני רציתי משהו משמעותי. אחרי זה שלחו אותי לאפסנאות, לא היה לי טוב שם אז אמרתי לעצמי בואי נראה מה אפשר לעשות כדי להגשים את החלום".
בשלב הזה הצליחה להגיע לטייסת 140 של חיל האוויר. "שם ראיתי את העבודה של הטכנאים וכמה היא חשובה ומשמעותית. היה לי ברור שזה התפקיד המשמעותי שאני צריכה לעשות. הטייסת קיבלה אותי כמו משפחה ותמכה בי".