הקמפיין, הסרטון והפסקת השירות: יריב פישר המתמודד לראשות הרצליה מטעם מפלגת יש עתיד הודיע כי במשותף עם מפקדיו הוחלט כי יעזוב את שירות המילואים כדי שלא לערבב את הצבא עם הקמפיין הפוליטי.
1 צפייה בגלריה
יריב פישר בחוג הבית אצל גרמן
יריב פישר בחוג הבית אצל גרמן
יריב פישר בחוג הבית אצל גרמן
(צילום: לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים)
בסוף השבוע שעבר במהלך חוג בית אצל השרה לשעבר יעל גרמן שכלל את בכירי יש עתיד ובו הדליק נר חנוכה, אמר יריב, בעודו על מדי צה"ל כי "המערכות הציבוריות לא שלנו, הצבא ושב"כ בינוניים. ביבי הרג את השירות הציבורי".


בהמשך אף העלה פוסט ברשתות החברתיות בה נראה על מדים וכתב "אנחנו מבינים היטב את המשימה הקרובה והנוספת שעומדת בפנינו והיא לנצח את הבחירות בהרצליה".
סרטון זה שצולם על ידי חבריו ונשלח בקבוצות הבחירות הביא לסערה ציבורית, הן בגלל תוכנו הביקורתי כלפי מערכת הבטחון והן מפאת האיסור על חיילים במדים לערוך תעמולה פוליטית.
כך או כך, בשיחה שערך עם מפקדיו, הוחלט כי הוא יפרוש לעת עתה משירות המילואים.
פישר: "לאחר שיחה שערכתי עם מפקדיי, וכדי למנוע ערבוב של הצבא עם קמפיין פוליטי, החלטנו במשותף שאשתחרר בעת הזו מהמילואים על מנת שאוכל לנהל את קמפיין הבחירות לראשות עיריית הרצליה.

קראו גם:

"העובדה שמדינת ישראל מאלצת אנשי מילואים לבחור בין לשרת את המדינה לבין לקחת חלק במערכת בחירות היא החלטה בזויה, שפוגעת בביטחון הלאומי שלנו, וביכולת לקיים דמוקרטיה מתוקנת.
"לפני יותר מחודשיים התגייסתי למילואים בצו 8 ואני משרת בגזרת איו"ש יחד עם אחי ואחיותי, חיילי צה"ל ואנשי כוחות הבטחון בהם אני כל כך גאה.
"אני מסיים בגאווה עצומה את שירות המילואים הנוכחי, שבו אני רואה זכות וגם חובה, וממשיך הלאה למאבק על צביונה הליברלי של העיר הרצליה. כי אין לנו ארץ אחרת".