פצוע קשה שחולץ משריפה בהרצליה בהדלקת נר שמיני מרגשת עם הצוותים שהצילו את חייו - צוות טיפול נמרץ כללי ופנימית ו' במאיר ולוחמי האש.
קראו גם:
לוחמי האש ועובדי תחנת הרצליה ביקרו ביום ראשון השבוע במרכז רפואי מאיר, את בני כהן שחולץ על ידם משריפה שפרצה בדירתו בהרצליה לפני כשבועיים. יחד איתו, עם בתו ועם צוותי מרכז רפואי מאיר שנלחמו על חייו, בירכו על נר שמיני של חנוכה.
במסגרת פעולות הכיבוי והסריקה חולץ בני מדירתו כשהוא במצב קשה ופונה למרכז רפואי מאיר.
"בני הגיע לחדר הטראומה במרכז רפואי מאיר במצב של סכנת חיים, כשהוא סובל משוק עמוק בעקבות שאיפת עשן וחשד להרעלת ציאניד – מצב חמור העלול לגרום לפגיעה קשה ואף למוות. הוא טופל ביחידה לטיפול נמרץ כללי, שם הורדם והונשם במשך מספר ימים. לאחר מספר ימי טיפול הצליח הצוות לייצב את מצבו, להעירו ובהמשך לגמול אותו בהצלחה מההנשמה" מסביר ד"ר אבי מאיר, רופא בכיר ביחידה לטיפול נמרץ כללי במרכז רפואי מאיר מקבוצת כללית. "כעת הוא מאושפז במחלקה פנימית ו', שם הוא מטופל ומצבו ממשיך להשתפר. אנו שמחים לראות את התקדמותו ומאחלים לו בריאות שלמה, זהו בהחלט נס חנוכה."




