הנהלת מכון וינגייט, המכון הלאומי למצוינות בספורט הודיעה אמש (ראשון) על פטירתו בטרם עת של גיל מעיין, מנהל אקדמיית וינגייט למצוינות בספורט. מעיין, שהיה בן 50 במותו, נפטר הבוקר בביתו לאחר מאבק עיקש ואמיץ של ארבע שנים בסרטן. הוא דיבר בפתיחות על ההתמודדות עם המחלה, והתראיין בתקשורת על המאבק, התקווה והעתיד. זאת, מתוך רצון לתת כוח והשראה לאחרים.
2 צפייה בגלריה
גיל מעיין. הותיר חותם על רבים
גיל מעיין. הותיר חותם על רבים
גיל מעיין. הותיר חותם על רבים
(צילום: פרטי)
מעיין, אב למיכל, נועה ויעל – שחקנית כדורסל וחניכה באקדמיה - ובן זוג לרנית, היה שחקן ומאמן נבחרות הנוער של ישראל בכדורעף. לאחר תואר בחינוך גופני הוא הפך לאיש חינוך מוערך. מאז שנת2017 הוביל כמנהל אקדמיית וינגייט למצוינות בשנים האחרונות רבים מספורטאיות וספורטאי העתיד של ישראל אל עבר הגשמת החלום האולימפי ובהם: השחיינית אנסטסיה גורבנקו, הג'ודאיות רז הרשקו, יולי משינר וכרם פרימו, שחקניות הכדורמים מרים בוקצ'נקו ונועה ססובר, שחקנית הכדורגל נועה סלימהוגיץ', כדורסלניות נבחרות ישראל ועוד רבים וטובים.


הוא הותיר אחריו אב, אח ואחות, שלוש בנות ובת זוג. הלווייתו תתקיים היום, יום שני, בשעה 14:00 בבית העלמין באבן יהודה.
מכפר הנוער מנוסינזון נמסר, "אנו משתתפים בצער משפחת מעיין על מותו של אהובם גיל ז״ל גיל היה איש מיוחד, אופטימי, נעים ואהוב. מי שהיה מורה ומאמן בתיכון מוסינזון ניהל במשך 6 שנים את הפנימיה. איש חינוך אשר הטביע את חותמו המיוחד על תלמידים רבים, איש מוערך שהוביל וליוה רבים מספורטאיות וספורטאי העתיד של ישראל אל עבר הגשמת החלום האולימפי. נוח על משכבך בשלום איש מיוחד תודה על כל הטוב שהשארת בלכתך".
קראו גם >>>>
שי אברהמי, מנכ"ל מכון וינגייט, המכון הלאומי למצוינות הספורט: "כל הלבבות במכון נשברו היום. כולנו איבדנו את גיל - כל אחד איבד אותו בדרכו שלו. אנחנו, חבריו, איבדנו חבר ושותף לדרך. ספורטאיות וספורטאי האקדמיה למצוינות איבדו איש חינוך שהיה להם כאב ומודל. איבדנו אדם שהיווה מופת למצוינות, נחישות ואנושיות.