מתדלק בתחנת דלק ביקש בסוף השבוע האחרון מחבורה להזיז את רכבם שחנה באמצע התחנה. החבורה, שהגיעה לאזור כדי לשחק סנוקר במועדון הסמוך לתחנת הדלק, לא אהבה את הבקשה ותגובתם הייתה לינץ' אכזרי שתועד במצלמות האבטחה, תיעוד שהגיע לידי מיינט.
2 צפייה בגלריה
תיעוד התקיפה
תיעוד התקיפה
תיעוד התקיפה
(צילום: משטרת ישראל)

תקיפה מתדלק בתחנת דלק בקרית חיים
(צילום: משטרת ישראל)


מפרטי החקירה עולה כי בליל שישי האחרון הגיעו ברכב הב.מ.וו לתחנת הדלק בחיפה שלושה בני משפחה אחת מהיישוב מוצמוץ שבוואדי ערה. השלושה הגיעו לאזור לבלות ולשחק סנוקר.
החבורה חנתה בתחנת הדלק והמתדלק במשמרת הלילה, צעיר תושב היישוב נחף הסמוך לכרמיאל, ביקש כי יזיזו את רכבם החוסם את הגישה למשאבות התדלוק.
הבקשה גרמה לשלושה לתקוף באכזריות בלתי נתפסת את המתדלק שבנס נשאר בחיים. במהלך הלינץ' שביצעו השלושה, המתדלק נתפס, הוכה באגרופים ובאמצעות 'אקדח' משאבת התדלוק שהוטח בראשו, ולבסוף נדקר כמה פעמים באמצעות סכין סמוך לליבו ובריאות. גם לאחר דקירתו התוקפים המשיכו לבעוט בו ולתקוף.
"הוא נתן לי משהו משהו מהלב, אז אני נתתי לו משהו עם הלב", אמר דוקר בלינץ' האכזרי בחקירתו והצביע על מקום הדקירה סמוך ללב.
מיד לאחר התקיפה פתחו שוטרי תחנת זבולון בחקירה האירוע ובמצוד אחר התוקפים. השלושה (20,23,25) ונעצרו במחסום באזור אום אל פחם.

2 צפייה בגלריה
איים בסכין, דקירת סכין
איים בסכין, דקירת סכין
נדקר בגלל הערה
(צילום המחשה: shutterstock)

גם לאחר מעצרם, מקורבים לשלושה להפנות איומים ומסרים מאיימים אל המתדלק ובני משפחתו. כל זאת במהלך הימים שהם היו עצורים, ובמטרה שלא ישתף פעולה עם המשטרה, בכל זיהוי או עדות שתפליל אותם.
נגד השלושה הוגש אמש (חמישי) כתב אישום בבית משפט השלום בקריות. שניים מהחשודים כבר שוחררו למעצר בית, אחד מהם אף ללא שום הפקדה כספית כערבון. הדוקר עצמו נותר במעצר, אך בית המשפט שוקל גם את שחרורו למעצר בית.