גולן אלקלעי, זמר, יוצר ומלחין מקדימה-צורן, מגויס מעל 100 ימים כלוחם בחיל תותחנים.
1 צפייה בגלריה
גולן אלקלעי במילואים
גולן אלקלעי במילואים
גולן אלקלעי במילואים
(צילום: פרטי)

"מבחינתי אני מגויס למילואים מפרוץ המלחמה בשני מישורים, גם גויסתי לחיל תותחנים וגם אני מופיע בחופשות בפני מפונים ובאירועי זיכרון והנצחה של נספים", מספר אלקלעי, חייל מילואים בן 23, שבימים כתיקונם מרבה להופיע באירועים פרטיים ובמגוון פרויקטים מוזיקליים.

קראו גם:

"אני עושה את זה כי כמו כל המדינה גם אני הושפעתי מאירועי ה-7 באוקטובר ולכן, בנוסף ללחימה, חשוב לי גם לשמח את המפונים מהדרום והצפון. לשיר להם, לתת להם שעה-שעתיים של שקט נפשי, שלא יחשבו על מה שהם עברו. בנוסף, בגלל שנחשפתי כמו כל המדינה לזוועות שקרו לעם שלנו, כתבתי והלחנתי את השיר 'אל תדאגי, אני אחזור ממש מהר', אותו אני מקדיש לחיילי וחיילות צה"ל ולמשפחותיהם".



אלקלעי מסביר: "אני יוזם בכל אפטר שיש לי הופעות במרחב הציבורי, מופיע בפרויקטים מוזיקליים ברחובות ובשכונות וגם מופיע לפני מפונים בעיקר בנתניה במלון רזידנס וגם בעוד מלונות שיש בהם מפונים. אני מאמין שאני אמשיך להופיע בהתנדבות לפניהם, כי זה חשוב לי".
אילו תגובות אתה מקבל?
"מדהימות. הם ממש מתלהבים ושמחים וזקוקים להפוגה הזו. חלק מהם מזהים אותי מתוכניות כמו 'אקס פקטור' ו'הכוכב הבא' בהן הופעתי, וחלק מהפרויקט המיוחד של עידן רייכל, 'הכוכבים של צה"ל' בו שרתי איתו דואט. מבחינתי מה שחשוב זה להמשיך ולשמח את העם שלנו, ואני אמשיך לעשות את זה גם כשאשתחרר מהמילואים".



אלקלעי התחיל את הרומן עם המוזיקה כבר בגיל שש. הוא מספר שחיידק הבמה מגיע מהבית. "תמיד שרתי עם כל המשפחה שלי, ובעיקר עם אבא שלי, יוסי אלקלעי, שהוא זמר והוא ההשראה שלי, וממנו למדתי להלחין ולכתוב ומאז אני באמת מופיע בכל מקום, למשל בבית הספר רינגלר בנתניה שם למדתי במגמת מוזיקה ושרתי בטקסים. אפילו השתתפתי בכיתה י"ב בתחרות אקס פקטור ועברתי ארבעה שלבים. גם בצבא שרתי בכל מיני אירועים''.
מה אתה מתכנן בעתיד?
"אני אמשיך ליצור. נכון, המלחמה הוציאה אותנו מהלופ של הופעות ועבודה, אבל אני אחזור לבנות את הקריירה שלי וגם אוציא שירים חדשים שאני כותב".