היא עדיין לא בת 7, אבל אם עוד לא שמעתם על ליבי קטש, כדאי שתעשו את זה כי היא בדרך להפוך לדבר הגדול הבא במוזיקה הישראלית, כשבאמתחתה סרטונים עם עשרות אלפי צפיות.
1 צפייה בגלריה
ליבי קטש
ליבי קטש
ליבי קטש
(צילום: באדיבות ההורים)
ליבי רוקדת ושרה לצלילי הלהיטים הגדולים במוזיקה הישראלית ומפגינה בסרטונים כשרון יוצא דופן ובטחון עצמי רב. כבר בגיל 3 סרטונים שלה התפרסמו בדף הפייסבוק הפופולארי "מאמאצחיק" ועם הזמן הם רק צברו תאוצה. הסרטון האחרון שהעלתה רק ביום שבת האחרון לטיקטוק (@libidancer), בו היא רוקדת כשברקע שירה של נועה קירל "פרובוקטיבית", זכה כבר ל88.5 אלף צפיות, כמעט 3.5 אלף לייקים ומאות תגובות החל מ "הילדה הולכת להיות כוכבת", "מוכשרת ויפהפייה", ועד ל"נועה קירל הבאה".
אז איך היא התחילה? "כבר בגיל קטן היא שמעה שירים והתחילה להזיז את עצמה וככה זה התגלגל", אומרת אמה לילי. "היא ראתה סרטונים ביוטיוב והתחילה לחקות אותם".
מהיכן הכישרון?
"לא ממני (צוחקת), זה מבפנים, מהנשמה. היא גם ממציאה את הכוריאוגרפיה בעצמה. כוכב נולד לחלוטין".
איזה תגובות את מקבלת לסרטונים שלה?
"תגובות מטורפות. אומרים שיש לה כשרון פנומנלי ושיש לה עתיד גדול. לא מזמן יצר איתי קשר אלעד אשר, שיש לו אולפן הקלטות, ואמר 'יש לך בת כוכבת, אני רוצה לתת לה מתנה הקלטת שיר באולפן', וזה באמת קרה. השיר לא גמור עדיין אמנם אבל בהמשך נקליט את כולו. גם בעלת סטודיו בראש העין פנתה אליי כדי שאביא אותה אליה.
"בנוסף, סרטונים שלה פורסמו בתכניות בוקר, כמו למשל השיר 'שוקולד קצפת' של סטטיק ובן אל. רוברטו רשם לי לפני כמה ימים שהיא מושלמת, והזמרות המובילות נועה קירל, אנה זק, אלין גולן, וגם רון ביטון העלו סרטונים שלה בסטורי שלהם".

ליבי קטש
(צילום: באדיבות ההורים)

איך הבאז סביבה משפיע עליה?
"היא מפוצצת ביטחון, כל הזמן רוקדת בכיתה, וגם המורה נותנת לה המון במה. היא כוכבת, היא יודעת את זה ומרגישה את זה. יש לי עוד שתי בנות (14.5, 11.5) ואני משתדלת שלא ייווצר מצב שהיא תרגיש מעליהן כי אני לא אתן לזה יד".
לצד העיסוק בצילומים ובריקוד, ליבי היא גם תלמידה בבית הספר שיפר, אך לדברי אימה היא מצליחה לשלב בין העולמות. "היא עושה את זה טוב מאוד והיא תלמידה מעולה, זה לא משהו שמפריע לה. זה רק מחזק את הביטחון שלה", אומרת לילי. "ליבי רוקדת בסטודיו של שחר פרידמן ברחוב גיסין".
יש לכם כבר תכניות לעתיד בשבילה?
"כן, בטח, היא רשומה אצל סוכנת בשם שביט רביבו, ועושה אודישנים כל הזמן. אני צופה לה עתיד גדול והיא יכולה להגיע מאוד רחוק".
את שמחה שהיא נכנסת לעולם הזה?
"הייתי פחות בעד בהתחלה, אבל ברגע שאני רואה שאני לא יכולה לעצור את זה אז אני זורמת. מעבר לטוקבקיסטים רבים שתומכים ומחמיאים לה, גם אנשים עם ידע בתחום המוזיקלי מפרגנים מאוד, וזה אומר שמבחינתי שווה לי להשקיע".

קראו גם:
לצד הזוהר, יש בתחום הזה גם צדדים פחות נעימים. את לא חוששת שהיא עלולה להיפגע בשלב כלשהו?
"אני אנסה למנוע את זה בכל דרך אפשרית, אלווה אותה בכל שלב ותהליך ואני בודקת כל דבר".
לסיום, נועה קירל ואנה זק צריכות להתחיל לחשוש?
"יש מקום לכולן וכל אחת מביאה משהו אחר ומיוחד. יש לה את כל הנתונים והיא כובשת, היא באמת מיוחדת".