הספר והסערה: יו"ר ועד עובדי עיריית הרצליה מוטי יוגב חילק בנוסף לשוברי החג לקראת ראש השנה גם ספר קידוש לעובדים. חלוקת הספר עוררה את זעמם של חלק מהעובדים, ובעיקר חוסר שביעות רצון מופגן של מנכ"ל העירייה אהוד לזר ששיגר ליוגב מכתב ובו ביקר את החלטתו "התמוהה", כלשונו.
2 צפייה בגלריה
מנכ"ל העירייה: "מתנה לא הולמת"
מנכ"ל העירייה: "מתנה לא הולמת"
מנכ"ל העירייה: "מתנה לא הולמת"
(צילומים: פרטי, שאטרסטוק)
לדבריו של לזר, חלוקת הספר לעובדים שאינם שומרי מסורת כמו גם לא יהודיים יש בה טעם לפגם, ורבים מאוד מבין העובדים התלוננו על כך.
במכתב רשמי של המנכ"ל ליוגב תחת הכותרת: "חוסר שביעות רצון מהמתנה שחולקה לעובדי העירייה על ידי ועד העובדים", כתב לזר, "‏עובדים רבים פנו אלי ואל גורמים נוספים במחאה על סוג המתנה, שכן ‏רבים מהם אינם שומרי מסורת ורבים אחרים אינם יהודים - והדבר פגע ברגשותיהם.

2 צפייה בגלריה
עו"ד אהוד לזר
עו"ד אהוד לזר
עו"ד אהוד לזר
(צילום: עיריית הרצליה)

"‏היה מקום להתייעץ עם גורמים במשאבי אנוש או בהנהלת העירייה, ו/או עם עובדים ‏ממגזרים שונים ותפיסות אמונה שונות - בטרם קבלת ההחלטה. ‏אני עובד בעירייה כ-11 שנים ומעולם לא חולקה מתנה שמדירה קבוצות אוכלוסייה שונות. ‏בנוסף, ועד העובדים הוא לא ארגון של אדם אחד, ובאופן תמוה בחרת לחתום על המתנה ‏בשמך".

קראו גם:
לסיום הוא כותב כי "‏הדברים אינם מצטיירים טוב, הן מבחינה אישית והן ברמה הציבורית. ‏אני מבקש שבפעמים הבאות תתייעץ עם אנשי המקצוע המתאימים כדי שדברים כאלו לא ‏ישנו".