דניאל בידרמן, תושב הרצליה הנמצא בתחילת שנות ה-30 לחייו, פיטר פן נצחי, כפי שקראו לו חבריו, נהרג בתאונת דרכים כשהיה רכוב אל אופנועו ביום שני השבוע. הותיר אחריו הורים, כרמן ויחזקאל (חזי) והאחות אסתר: "אנחנו לא מעכלים".
3 צפייה בגלריה
בידרמן. "אהב את החיים"
בידרמן. "אהב את החיים"
בידרמן. "אהב את החיים"
(צילומים: פרטי)
בידרמן, גולש ומדריך גלישה, גדל והתחנך בהרצליה, בתחילה בבית ספר הנדיב, בחט"ב הנגיד, תיכון חדש, ולאחר שחרורו מצה"ל למד בבינתחומי.

3 צפייה בגלריה
בידרמן. פיטר פן נצחי
בידרמן. פיטר פן נצחי
בידרמן. פיטר פן נצחי
(צילומים: פרטי)

ביום שני השבוע הוא יצא רכב על אופנוע ולא שב, הלווייתו התקיימה אתמול (רביעי) בבית העלמין בהרצליה. חבריו למועדון הגלישה ספדו לו: "הוא אהב את החיים, הוא היה ההגדרה המילונאית לחיים, תמיד צוחק, תמיד נהנה, הוא פיזר מסביבות כל כך אנרגיות טובות, כל הזמן. זה פשוט לא נתפס".

מחווה לדניאל בידרמן ז"ל
(צילום: מועדון הגולשים)

חברו הטוב מאיר: "אין לי מילים לתאר את הכאב והעצב שלי. דניאל היקר, כמה הצחקת אותי במים וגם בחוץ. אוהב אותך מלא. גם שהייתי הכי עצבני במים, מילה אחת ממך הייתה מכבה את כל הכעס. מאיר , תן חיוך. לא הולך עד שתחייך. אז אין ברירה ואני מחייך. תמיד מחייך , תמיד מצחיק , מפרגן לכולם. איזה גוד וייב היית".


קראו גם:
חברו דביר הוסיף: "מילאת את כולנו זכרונות והרבה זכרונות. אם זה ביסודי בהנדיב. אם זה בחטיבה, שמואל הנגיד. תיכון חדש, ובצבא. הוספת כל כך הרבה חוויות וסיפורים מצחיקים לכולם. כולנו בהלם מוחלט מלאים בעצב. פשוט לקחת כל שניה בחיים והוספת לה צחוק".
כמחווה לזכרו התכנסו ביום שלישי השבוע חבריו הגולשים בים ופיזרו פרחים לעילוי נשמתו.
יהי זכרו ברוך.