צפו בתיעוד: משטרת לב ת"א עצרה גנבת בשמים סדרתית - יחידת התביעות הגישה נגדה כתב אישום בעבירות של גניבות באלפי שקלים ושימושים בכרטיסי חיוב.
1 צפייה בגלריה
תיעוד אחד האירועים
תיעוד אחד האירועים
תיעוד אחד האירועים
(צילום: דוברות המשטרה)
על פי החשד, גנבה החשודה ב 3 הזדמנויות שונות , 2 מהן באותו יום ואחת כעבור ימים בודדים (21.7.24, 17.7.24) מחנויות פארם ברחובות אבן גבירול וארלוזורוב, לעיני כל, עשרות בשמים בשווי כולל של מעל 8500 שקלים. ביום 21.7.24 גנבה בנוסף קורקינט ויצאה עימו מהחנות.

קראו גם:

תיעוד אחד האירועים
(צילום: דוברות המשטרה)

עם קבלת התלונות פתחו שוטרי תחנת לב ת"א בחקירה ובמסגרתה זיהו את החשודה.
כאשר הגיעו השוטרים לעצור אותה בבית, ניסתה להכשיל זאת ולהימלט דרך מתלה הכביסה ומרזב אולם נתפסה.
לאחר ביצוע תשאולים, פעולות חקירה רבות ואיסוף מגוון ראיות לרבות ראיות דיגטליות, הצליחו החוקרים לבסס את החשד לעבירות רכוש נוספות שביצעה במהלך ימים בודדים, חלקם אף ביצעה באותו יום בהפרש של שעות בודדות.
כך על פי החשד, ביום 17.7.24 ביצעה בקיוסק בחוף מציצים בת"א, רכישות במאות שקלים באמצעות כרטיס אשראי שנגנב זמן קצר קודם, יחד עם פריטים רבים נוספים מרכב שחנה בחוף, לאחר שהרכב נפרץ.
עוד על פי החשד, ביום 15.7.24 נכנסה לחנות בדיזינגוף סנטר וגנבה ישירות מהקופה 1500 ש"ח.
עם סיומה של החקירה בשבוע שעבר, הגישה יחידת התביעות המשטרתית של מחוז ת"א, נגד החשודה, תושבת הרצליה בת 34, כתב אישום הכולל 5 אישומים בעבירות רבות של גניבות, בינהן נטילת כרטיסי חיוב ושימושים בהם, והפרעה לשוטר. בנוסף, ביקשה לעצור את הנאשמת עד תום ההליכים.