לבקשת התושבים, החל מסוף השבוע האחרון, עיריית הרצליה הגדילה את התדירות של 'קווי החוף' - שירות ההסעות ללא תשלום מהרצליה אל מוקדי הבילוי בעיר ולתל-אביב בסופי שבוע. 
2 צפייה בגלריה
קווי החוף
קווי החוף
קווי החוף
(צילום: עיריית הרצליה)
'קווי החוף' פועלים בצירים הראשיים של הרצליה אל מוקדי הבילוי בעיר, הפארק, קניון שבעת הכוכבים, חופי הים ומגיעים עד לצפון תל אביב - אל דיזנגוף/בן יהודה. השירות פועל בשני קווים: "קו הרב קוק" שמספרו 201, וקו נוסף "קו הבריגדה" שמספרו 202.
 עבור אנשים עם מוגבלות בניידות - גם ניתן יהיה להזמין מיניבוס נגיש עם מעלון.
2 צפייה בגלריה
קווי החוף חוזרים
קווי החוף חוזרים
קווי החוף חוזרים
(צילום: דנה קופל)
ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, אמר: "העירייה פועלת כל העת כדי להיטיב עם איכות החיים של תושבי הרצליה ולהקל על העומסים בכבישים. שירות ההסעות של 'קווי החוף' נותן מענה אופטימלי לבני הנוער שאין להם רישיון נהיגה ולאוכלוסיות ללא רכב, ולמעשה מאפשר לכולם להתנייד בתחבורה ציבורית גם בסופי שבוע. אנו נמשיך לעשות ככל שיידרש כדי לפתח את התחבורה הציבורית בעיר ולהוסיף עוד קווי אוטובוסים ורכבות, במטרה לצמצם את השימוש ברכבים פרטיים הגורמים לפקקים ולפגיעה באיכות הסביבה".
קראו גם:
חברת המועצה ומחזיקת תיק התחבורה, עו"ד דניאל אייזנברג צדיקים, אמרה: ״לפני 3 שנים דאגנו להאריך את השירות של קווי החוף עד לתל אביב עבור תושבי הרצליה וההצלחה מדברת בפני עצמה. לאחר ניתוח הנתונים עלה הצורך להרחיב את התדירות של הקווים בסופ"ש ולכן הובלתי להגדלת התדירות תוך כדי קבלת תקציב מורחב. אני רואה חשיבות גדולה בצורך בתחבורה ציבורית בסופ"ש שמקדמת מניעה וצמצום תאונות דרכים, מפחיתה את זיהום האוויר, מאפשרת לאוכלוסיות מגוונות לרבות ילדים, קשישים ומשפחות שאינן מחזיקות רכב לבקר משפחה, ללכת לים, לבקר חברים/ת בבית חולים, ועוד. כמחזיקת תיק התחבורה בעיר אני גאה שזה קורה".