אבינועם חדד, בוחן רישוי, רכב הופתע לגלות שסרטון שהוא מככב בו הפך לוויראלי ברשת. בסרטון נראה חדד עומד בין שני כלי רכב במכון הרישוי אמיתי בנתניה ולפתע הרכב שחדד עומד עם גבו אליו נוסע לאחור במהירות ופוגע בו בעוצמה. כתוצאה מכך נפגע חדד ברגליו ובגבו באותו אירוע שהתרחש לפני כשבועיים (7.2) בשעה 08:30 בבוקר ופונה לבית חולים לניאדו לצורך טיפול רפואי.
1 צפייה בגלריה
בוחן נדרס במכון לרישוי רכב בנתניה
בוחן נדרס במכון לרישוי רכב בנתניה
בוחן נדרס במכון לרישוי רכב בנתניה
(צילום: באדיבות עמוד הפייסבוק "אידיוטים בכבישים")
בראיון מיוחד ל-mynet הוא נחשף לראשונה ומספר על שאירע באותו היום לאחר שהסרטון שתיעד את התאונה הפך לוויראלי ברשתות החברתיות.
"פתאום הרגשתי בום", חדד, בן ה-42 ותושב כפר יונה, משחזר את הרגע. "פשוט כאב לא נורמלי ואיתו הפחד המטורף ממה שקרה באותו הרגע. אני מודה שהייתי בהלם. אני ממש לא יודע להסביר מה קרה שם בדיוק באותו הרגע, לא מבין איך זה קרה. זו אישה מבוגרת שאני זה שעשה לה את הזיהוי והזיהום אוויר, ואז זה קרה".
אבינועם מספר שהוא לא ידע שהסרטון של המקרה הפך השבוע לוויראלי ברשתות החברתיות. ''אני קיבלתי את הסרטון הזה הלא מצונזר כי הייתי צריך את זה למשטרה ולביטוח הלאומי שיראו מה בדיוק קרה לי", הוא מבהיר ומוסיף שאין לו שום קשר לפרסום הסרטון. ''אני אפילו לא ידעתי שיש את הסרטון הזה ברשת. זה מטורף. אני הייתי צריך לבקש אותו במיוחד מבעל המכון ועכשיו הוא בכל מקום".


איך גילית שהסרטון הופץ ברשת?
"פתאום התקשרו אליי אנשים שלא דיברתי איתם הרבה זמן ושואלים איך אני מרגיש. הייתי מופתע, במיוחד אחרי שחבר שלי ישראל שלא דיברתי איתו איזה 20 שנה פתאום התקשר ושאל אותי איך אני מרגיש. שאלתי אותו מאיפה הוא צץ פתאום אחרי כל כך הרבה זמן ואז הוא סיפר לי. בנוסף, מלא אנשים התקשרו וסיפרו לי או שלחו לי את זה. הייתי בשוק גם לנוכח כמות הצפיות והתגובות. משהו לא נורמלי. אני עדיין לא מבין איך זה הגיע לשם, לפייסבוק. הבנתי שעכשיו צנזרו את הסרטון".
איך אתה מרגיש היום?
"אני מרגיש יותר טוב ברוך השם. עדיין כואב לי ואני מתקשה לעמוד וללכת. הכאבים הם בכל הגוף, בעיקר בגב וברגליים. הגוף בטראומה וייקח לי עוד זמן להחלים. מאז המקרה אני עושה טיפולי פיזיותרפיה ואני בחופשת מחלה עד אמצע החודש הבא. אני רוצה לחזור לעבוד. אני בן אדם פעיל שגם עובד וגם עוזר לאשתי שירן שהיא די.ג'יי בעבודה שלה. תמיד הייתי בן אדם פעיל ועכשיו אני ככה. זה מפחיד אותי. הרגליים שלי הם הפרנסה שלי. אם אני לא אעבוד איך נשלם משכנתא? זה ממש הפחד שלי, שאני לא אוכל לחזור לעבוד כרגיל. זה היה הכי קשה בימים הראשונים שהייתי צריך להיעזר בקביים בשביל ללכת. הכל כל כך כאב לי. אפילו עכשיו הכל כואב לי, ממש כל הגוף שלי כואב כי קיבלתי בומבה. אני כבר עשר שנים בתחום ולא האמנתי שדבר כזה או משהו בסגנון יקרה לי".
איך האישה שפגעה בך הגיבה כשזה קרה?
"היא היתה בהלם. אני לא חושב שהיא יודעת בדיוק מה שקרה שם. לדעתי כנראה החליקה לה הדוושה ואז היא נסעה מהר אחורה. אני לא יודע. מאז המקרה היא לא פנתה אלי, לא התקשרה לברר מה קורה איתי. היא גם מסכנה. זה סיפור לא פשוט מה שקרה שם".
מה הלאה?
"אני רק רוצה להחלים. שאלת אותי מה הרגשתי כשזה קרה. אני מודה שגם אני הייתי בהלם. הרגשתי פתאום את הבום הזה של הפגיעה בי וממש רציתי לברוח משם, לדחוף את האוטו ולצאת. עכשיו אני מקווה להשתקם, להבריא".