30 מ"מ של גשם בתוך שעה הביאו הבוקר (רביעי) לסחף אדיר ופעירת שני בורות ברחבי הרצליה. מהמשטרה נמסר כי בעקבות הגשמים נפער בור ברחוב שירת גאולים בהרצליה והרחוב נחסם לתנועה. כמו כן, נפער בור ברחוב המשכית בעיר והרחוב גם הוא נחסם לתנועה.
2 צפייה בגלריה
הבורות שנפערו בהרצליה
הבורות שנפערו בהרצליה
הבורות שנפערו בהרצליה
(צילומים: דוברות המשטרה, אסף אמר, הרצליה העיר שלי)
במקביל, הודיעה עיריית הרצליה בעקבות הגשמים החזקים וסחף ימי, נסגרו כל חופי הים בהרצליה לרחצה.
אמש (שלישי) פרסמה עיריית הרצליה כי על רקע הצפי להגעת הסופה "דניאל" הלילה לישראל, היא תגברה את צוותי הכוננות בעיר.

2 צפייה בגלריה
היערכות לחורף בהרצליה
היערכות לחורף בהרצליה
היערכות לחורף בהרצליה
(צילום: דוברות העירייה)
"במהלך השנה בוצעו עבודות שדרוג ותחזוקה נרחבות לשיפור התשתיות העיר. מדובר בין השאר בשדרוג וניקוי תעלות הניקוז הפתוחות על מנת לאפשר זרימה חופשית של המים, ניקוי תאי קולטן באזורים המיועדים כהערכות לקראת הגשם הראשון, בדיקת תקינות המשאבות והגנרטורים העירוניים, תגבור כוננים ואבזורם בכלים ובציוד מתאימים, וביצוע גיזום ברחבי העיר.
"עבודות הכנה בוצעו גם במוסדות לימוד, כולל ניקיון מרזבים וגגות, וכן איטום גגות וחלונות על פי הצורך. בפארק הרצליה נוקו הניקוזים המרכזיים והתעלות על מנת לשפר את זרימת מי הגשמים של העיר אל בריכות החורף.
"עיריית הרצליה מפעילה צוות חילוץ והצלה ייעודי להצפות, שמבוסס על מתנדבים של יחידת החילוץ העירונית. המתנדבים עברו הכשרה מקצועית לחילוץ ממים זורמים, במהלכה ביצעו תרגילים בנהר הירדן ובאפולוניה. היחידה גם צוידה על ידי העירייה בסירות הצלה, חליפות צלילה ובכל המכשור הנדרש לחילוץ והצלה במים זורמים.

קראו גם:
מנכ"ל העירייה, עו"ד אהוד לזר, אמר: "לקראת צפי להגעתה של הסופה "דניאל" לישראל, עיריית הרצליה תגברה את הצוותים המקצועיים וביצעה היערכות מקיפה של כלל הגופים העירוניים, על מנת להבטיח שהתושבות והתושבים יעברו את הימים בביטחה וימשיכו ליהנות מאיכות חיים טובה. אני קורא לכולם לגלות אחריות ולשמור על כללי הבטיחות בימי החורף. בכל בעיה ניתן לפנות אלינו למוקד העירוני 106, הפועל 24 שעות ביממה".