לשופטת המעצרים בתל אביב נגמר האוויר כשקריאה את גיליון ההרשעות הארוך של עבריין מהרצליה בן 20 שנעצר שוב. הפעם על שוד אופניים חשמליים ורכוש מאחד משכניו ברחוב. כל זאת, בשעה שהיה ב"חלון התאווררות" שניתן לו במסגרת מעצר בית בו הוא נתון על רקע ניהול מספר תיקים פליליים אחרים נגדו המתקיימים בימים אלו.
1 צפייה בגלריה
גיליון הרשעות ארוך
גיליון הרשעות ארוך
גיליון הרשעות ארוך
(צילום המחשה: שאטרסטוק)
קראו גם >>
"מעיון בהרשעותיו של הצעיר שבפני עולה שיש נגדו הרשעות רבות מני ספור של סמים, תקיפה הגורמת חבלה של ממש, עבירות כנגד רכב ורכוש. בנוסף, תלויים ועומדים נגדו כתבי אישום בגין עבירות רכוש, אלימות, בריחה ממשמורת חוקית, תקיפה, סחיטה באיומים, סחיטה בכוח, הצתה, ועוד היד נטויה", אמרה השופטת ענת יהב.
השבוע נעצר העבריין, זמן קצר לאחר שפנה לנער אותו הוא מכיר מהשכונה ודרש ממנו כסף, אחרת ייקח לו את האופניים. הנער שסירב לדרישה ולאיום, הותקף על ידי העבריין וחבר קטין שהיה אתו, לקחו לנשדד את האופניים וחפצים ורכוש שהיו לו.
המשטרה איתרה את העצור ואת הקטין שלקח איתו חלק בשוד, אבל לא מצאו את האופניים. מה שהשוטרים כן איתרו על השניים, זה את מסיכת הקורונה הייחודית שהייתה לנשדד וכן רכוש נוסף שהם לקחו ממנו.
במשטרה טענו כי העבריין גם הפר את תנאי שהייתו בחלון התאווררות מאחר ולא היה איתו מפקח כפי שנקבעו לו בתנאים והוסיפו "אם זה מה שהוא עושה בחלון שניתן לו, זה חמור כפליים".
כאמור, השופטת שראתה את תיק החקירה והעדויות של אנשים שראו את העבריין וחברו הקטין נמלטים מהמקום לאחר התקיפה והשוד של הנער, ואת גיליונות רישומו הפלילי, הבינה כי לא מדובר במישהו שניתן להשתלט על יצריו הפליליים, ומעצרו האורך בעוד שישה ימים.