שיתוף פעולה מקורי על רקע התעוררות ופתיחת עולם התרבות: תחרות RimOnline 2021 של בית ספר רימון וקבוצת זאפה. מדובר בתחרות בין הרכבים מוזיקלים שונים מכל רחבי הארץ שיחברו לסטודנטים מרימון ויבצעו קאברים וקליפים שונים. הסרטונים יועמדו לבחירת הקהל וצוות השיפוט - שעתיד לכלול את עילי בוטנר, רמי קלינשטיין ומוזיקאים ידועים נוספים. הזוכים יופיעו בזאפה ויקליטו באולפן מקצועי. מדובר בתחרות ראשונה מטעם רימון אשר תפתח לכלל הקהל הרחב ולמי שאינם בהכרח סטודנטים בבית הספר.
1 צפייה בגלריה
בית הספר רימון. פונה לציבור ששוחר יצירה ישראלית
בית הספר רימון. פונה לציבור ששוחר יצירה ישראלית
בית הספר רימון. פונה לציבור ששוחר יצירה ישראלית
( צילום: דוברות רימון. רמי קלינשטיין. צילום: טל שחר)
קראו גם >>>
המשתתפים שמוזמנים להתמודד, מגיל 18 ועד גיל 30 ובהרכבים של 3 חברים ומעלה, יוכלו לשלוח עד ה-15.3 וידאו קליפים של ביצועי קאברים בכל שפה. תנאי סף לוידאו קליפ שיצלמו הוא שברוח הקורונה, כל המשתתפים בו מחויבים להיות מצולמים בנפרד - לבדם או בפורמט מפוצל בסגנון הזום.
החל מה-18.3 ועד ה-1.4 יועלו הקליפים לרשת, לבחירת הקהל והשופטים. המתמודדים ייבחנו על ידם בין היתר על פי קטגוריות של ביצוע והפקה מוסיקליים, אינטרפרטציה של מקוריות וחדשנות בעיבוד לגרסאות הכיסוי ואיכות הקליפ ורמת הפקתו.
בתאריך ה-4.4 יוכרזו המנצחים, כשהפרס ל-3 המקומות הראשונים ולהרכב שיזכה במקביל כחביב הקהל תהיה הופעה משותפת, במסגרתה ארבעת ההרכבים יופיעו בזאפה הרצליה בד בבד עם החזרה לבמות - בביצוע חומריהם המקוריים, לצד הקאבר עמו התמודדו בתחרות. במקביל, לזוכים במקום הראשון יוענק פרס יקר ערך של הקלטת אולפן מקצועית.
לדברי נשיא רימון והמנהל האמנותי של התחרות, יהודה עדר, מטרת התחרות כפי שגובשה עם מנהלה המוסיקלי מיטשל רוזן, הינה עידוד יצירה ושיתוף פעולה מקוון בימי הקורונה של יוצרים צעירים, בתחומי מוזיקה לצד וידאו. "הפעילות מתכתבת אקטואלית עם רוח התקופה ובסופה גם עם החזרה המשמחת לבמות, כשההופעה תתקיים במקביל לכך", מסביר עדר. "היה חשוב עבורנו לפתוח לראשונה את השורות בהנגשת ההשתתפות לכלל הציבור, גם מעבר לסטודנטים שלנו, כדי להעצים את התחרות והמקוריות ביצירה ואת הפלורליזם האמנותי שבה. צעד זה, בתוספת החיבור המתבקש עם קבוצת זאפה, לרבות נציגותם בצוות השיפוט ובמקביל לכך חלוקת פרס בחירת הקהל, נועדו להבהיר שמדובר באירוע שפונה לציבור הרחב ששוחר יצירה ישראלית".
סמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי של קבוצת זאפה, אסף מור: "אנו שמחים ונרגשים על שיתוף הפעולה הייחודי שנרקם בינינו. חיבור זה הינו טבעי ומתבקש. התחרות הינה בסיס ופתח לשיתופי פעולה מקוריים נוספים שיושקו בין הצדדים בהמשך למען קידום התרבות, הצליל והקול הישראליים. שיאה של התחרות תהיה באירוע חגיגי במועדון זאפה הרצליה - מהבמות הוותיקות והמרכזיות של הקבוצה. את המנגינה הזו אסור לעצור".
הרשמה באתר של בית ספר רימון.