כתב אישום קשה: פרקליטות מחוז תל אביב (פלילי) הגישה אתמול (ראשון) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד אסף חביב (40) מיהוד, בגין אינוס, מעשה סדום, ריבוי מעשים מגונים בכוח ומעשים מגונים, איומים ושיבוש מהלכי משפט.
1 צפייה בגלריה
נאנסה באכזריות לאורך זמן
נאנסה באכזריות לאורך זמן
נאנסה באכזריות לאורך זמן
(צילום המחשה: שאטרסטוק)
על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד סולי לביא, ביום שבת 16.5.20 בשעות הצהריים ביציאה מחוף הים בהרצליה, נסע הנאשם ברכבו והבחין במתלוננת צועדת. הנאשם הציע לה עזרה והמתלוננת השיבה שהיא ללא קליטה סלולרית בטלפון הנייד ושהיא מחפשת מונית. הנאשם הציע להסיע אותה שהוא טוען בפניה בכזב כי הוא נהג הסעות. המתלוננת נענתה להצעה, עלתה לרכב והתיישבה במושב הקדמי שליד הנהג. במהלך הנסיעה עצר הנאשם את הרכב בצידי הדרך וביצע במתלוננת מעשה מגונה תוך שימוש בכוח בניגוד להסכמתה. המתלוננת ביקשה מהנאשם כי יחדל ממעשיו או שיוריד אותה בצידי הדרך.
בהמשך הנסיעה, הנאשם סטה הנאשם מהמסלול ועצר את רכבו בחניון, שם ביצע במתלוננת מעשים מגונים בכוח, מעשי אינוס ומעשה סדום, הכול בניגוד להסכמתה. בנוסף איים הנאשם על המתלוננת שלא תספר על מעשיו ואמר לה כי ידע למצוא אותה שכן "מדינת ישראל קטנה", בכוונה להפחיד אותה ועל מנת למנוע או להכשיל הליך שיפוטי.
בבקשת המעצר כתב עו"ד סולי לביא: "דומה שאין צורך להכביר מילים על חומרת המעשים המפורטים בכתב האישום, המגולל תקיפה מינית ממושכת קשה וכוחנית של המתלוננת על ידי המשיב. המשיב השתמש במתלוננת ככלי לפורקן דחפיו המיניים וזאת מבלי שהייתה ביניהם כל הכרות מוקדמת ומבלי שהמתלוננת נתנה הסכמתה לכך".