כבר שנים ארוכות שחגית חנן מהרצליה, ספרית כלבים וחתולים במקצועה, מתנדבת ומטפלת בעורבים פצועים שמגיעים אליה לעיתים קרובות דרך הווטרינר העירוני.
1 צפייה בגלריה
מימין: הצייד והעורבים שנורו
מימין: הצייד והעורבים שנורו
מימין: הצייד והעורבים שנורו
(צילומים: חגית חנן)
קראו גם >>
ביום שישי בבוקר, בעודה מטפלת בעורב פצוע בחצר ביתה, היא שמעה צרחת עורב שהקפיצה אותה "עליתי על הקטנוע ונסעתי לכיוון הצרחות כדי לראות מה קורה, ופתאום ראיתי צייד עם נשק ביד", היא משחזרת, שאלתי אותו 'למה אתה יורה ככה באמצע שכונת מגורים?' והוא אפילו לא הכחיש אלא ענה 'כי זאת העבודה שלי'. מסתבר שהוא הוזמן על ידי קופת חולים כללים בטענה שהעורבים מציקים לפציינטים".
"יורים לכם בשכונה בנשק חי, ברחוב שאול המלך בהרצליה פיתוח", כתבה חנן בעמוד הפייסבוק שלה מאוחר יותר, "אם הייתם עוברים שם היו נופלים עליכם עורבים מתים ומדממים מהשמיים. מערב פרוע, בושה"
לאחר האירוע פנתה חנן לווטרינר העירוני, העבירה את גופות העורבים למכון הפתולוגי של בית דגן לבדיקה, והגישה תלונה במשטרה. לדבריה, היא אף שוקלת לתבוע את היורה על כך שנכנס לשכונה והתחיל לירות. "הוא היה יכול לפגוע בי, בילד שעובר, בניצולת שואה או בעמוד חשמל", היא אומרת, "ואני מאוד מקווה שלא יסגרו את התלונה על חוסר עניין לציבור. יהיה כאן עניין מאוד גדול אם כדור כזה יפגע בילד".
מכללית נמסר: "במשך מספר ימים עורבים תקפו מטופלים ואנשי צוות במרפאה בצורה קשה ומפחידה. לאור זאת הוזמן איש מקצוע לטפל בבעיה. מדובר בגורם בעל רישיונות מהמשרד לביטחון פנים לטיפול במקרים מהסוג הזה".