הסופר רוני גולדמן מהרצליה מוציא לאור ספר ילדים חדש, הממחיש באופן חוויתי לילדים, תוך הצגת שיח מואנש בין איברי הגוף בשאלה מי החשוב מביניהם, שפשוט אי אפשר להתקיים בלי שיתוף פעולה.
1 צפייה בגלריה
גולדמן וספרו. "כל אחד מאיתנו הוא עולם ומלואו"
גולדמן וספרו. "כל אחד מאיתנו הוא עולם ומלואו"
גולדמן וספרו. "כל אחד מאיתנו הוא עולם ומלואו"
(צילום: פרטי)
גולדמן, 68, נשוי, אב לשלושה ילדים וסב לשני נכדים, עסק משחר ילדותו בספורט תחרותי: טניס (גם כיום), וכדורגל (לפרק זמן קצר כנער בוגר). הוא התגלה ככישרון גדול בטניס והשתתף בתחרויות רבות. הוא זכה בתארים רבים, באליפויות בארץ ובעולם, ובמדליות. אף שניבאו לו עתיד גדול בטניס, הוא בחר בלימודים אקדמיים, כלכלה ומינהל עסקים. ב-1983 הקים משרד פרסום משלו, ובמשך שנות פעילותו הרבות ניהל מסעות פרסום של חברות מובילות במגוון תחומים.
בשנת 2012 הוא הוציא לאור את ספר השירה "שירים של כל אחד". בימים אלה יוצא לאור ספר הילדים החדש שכתב "צוף לומד על שיתוף" (בהוצאת "אוריון"), המבוסס על השיר "שיח לגופו של עניין", המופיע בספרו הראשון. "המסר של הספר החדש הוא שאין איבר חשוב יותר או פחות, אלא כולם ביחד נבחרת, כמו קבוצת ספורט, כיתה בבית ספר, יחידה בצבא או קבוצת מחקר", הוא אומר. "אני נושק ל-70, ואחרי עשרות שנים של עבודה קשה אני חולם לקום בבוקר וליצור, וגם להקדיש זמן רב לנכדיי, כן ירבו. אני מפרסם שנים שירים רבים שכתבתי, על טניס ואחרים. אולי בעתיד אוציא לאור אסופת 'שירי טניס'".