בן רומנו, בן ה-25, היה אחת הדמויות הבולטות בהתנדבות בבת ים. מותו המוקדם עורר כאב רב ברחבי העיר, ואנשים רבים שאהבו והכירו אותו התקשו לעכל את הטרגדיה: "איבדנו חבר יקר ואהוב".
2 צפייה בגלריה
בן אברהם רומנו ז"ל. בית האבלים בבת ים
בן אברהם רומנו ז"ל. בית האבלים בבת ים
בן אברהם רומנו ז"ל. בית האבלים בבת ים
(צילום: דוברות מד"א)
הבשורה המרה הגיעה כהודעה "שגרתית" בקשר של מד"א על פגיעתו של רוכב אופנוע, אשר החליק במהלך נסיעתו בכביש 90 מעין גדי לכיוון מצדה. החברים ממד"א בבת ים ששמעו על המקרה, לא ידעו שמי שנפגע בתאונה הקטלנית הוא לא אחר מחברם הקרוב: בן אברהם חיים רומנו ז"ל, שהיה מתנדב קבוע ומגיש רפואת חירום כמתנדב במגן דוד אדום במרחב איילון.
בן רומנו ז"ל (25), הוא בנם של מוריס – יושב ראש מועצת הורי בת ים ורלי רומנו. בן היה בוגר תיכון רמות בבת ים. במגן דוד אדום החל להתנדב לפני כמה שנים בהצלת חיים. חבריו הוותיקים להתנדבות סיפרו כי בן הקדיש שעות רבות להתנדבות ולהצלת חיים בעיר בת ים, החל ממגן דוד אדום ועד עמותת 'מחייכים אל החיים'.

קראו גם:

הטרגדיה על מותו בטרם עת של אדם כה צעיר, ומתנדב יקר למען החברה, היכתה את העיר בת ים ואת תושבי האזור בהלם. חברו של בן, חגי נתני - אחראי כוננים תחנת מד"א בבת ים, ספד לו בכאב ואמר: "בן ז"ל היה מתנדב במד"א וחלק בלתי נפרד מתחנת בת ים. מותו המצער נפל על עובדי ומתנדבי התחנה כבשורה קשה מאוד ואנו שולחים תנחומים למשפחתו. הוא היה חבר מקסים וכונן מקצועי, שביקש להצטרף ליחידת האופנועים של מד"א במרחב איילון כדי להציל חיים. בן היה חייכן ונעים הליכות, שפעל תמיד לטובת התחנה והמטופלים ונזכור אותו לעד".

2 צפייה בגלריה
לוויתו של בן אברהם רומנו ז"ל
לוויתו של בן אברהם רומנו ז"ל
לוויתו של בן אברהם רומנו ז"ל. כבוד אחרון לאיש יקר
(צילום: דוברות מד"א)

גם אילן טלר, יו"ר המתנדבים בתחנת ממד"א בחולון, סיפר: "איבדנו חבר, איש מקצוע ואדם אהוב מאוד. בן ז"ל היה מתנדב פעיל ואקטיבי, מוכשר ונחוש ללמוד ולהציל חיים. היה חברותי וחייכן ומותו הותיר את חבריו לתחנה המומים וכואבים. אנו שולחים חיזוקים ותנחומים גדולים למשפחתו ולבת זוגתו".
לא רק במד"א נהג רומנו ז"ל להתנדב אלא גם בעמותת "מחייכים אל החיים", הפועלת למען ילדים בעלי צרכים מיוחדים בבת ים.
טל אסייג, חברת מועצת עיריית בת ים ומחזיקת תיק החינוך המיוחד, מספרת: "הכרתי את בן דרך הוריו, מוריס ורלי, שהתנדבו אצלי בעמותת 'מחייכים אל החיים'. הם הכניסו את בן להתנדב איתנו בעמותה. בן היה ילד שכולו אהבת חינם ונתינה, תמיד הראשון לעזור ותמיד אמר כן – ולכולם. כל מקום שהיה לתרום להתנדב ולתת הוא היה הראשון. בן היה מתנדב מאד בולט אצלנו, תמיד היה שמח ומאושר, תמיד רקד, חייך, צחק ועזר לכולם. הוא השאיר חלל ענק בחיים של כולנו וזאת אבידה עצומה".
רומנו ז"ל הובא למנוחות בבית העלמין בבת ים. הוא הותיר אחריו הורים, אח ואחות ובת זוג. יהי זכרו ברוך.