שלום לו: הקומיקאי היוצר והסנטדנאפיסט הפופולרי, שלום אסייג, עבר בסוף השבוע צנתור חשמלי בלבבו (אבלציה) על ידי ד"ר אלכסנדר אומלצ'נקו מבית חולים מאיר בכפר סבא לאחר שסבל בשנים האחרונות מהפרעות קצב לבביות.
1 צפייה בגלריה
שלום אסייג. "הטיפול היה מוצלח"
שלום אסייג. "הטיפול היה מוצלח"
שלום אסייג. "הטיפול היה מוצלח"
(צילום: פרטי)
קראו גם >>>
בפוסט שפרסם היום (ראשון) אסייג הוא חשף כי סבל בשנים האחרות מ"פרפור עליות" בלבו (הפרעות קצב), ונמנע מלבצע את הטיפול הפולשני במשך שנים אלו, עד שהגיעה איתנה, האחות בבית חולים מאיר שטיפלה בו במסירות, והתעקשה שיעבור את הטיפול שהינו מציל חיים.
אסייג: "בשנים האחרונות סבלתי מהפרעות קצב, פרפור עליות כפי שקוראים לזה הרופאים. כל פעם שזה קרה נאלצתי להתאשפז ולקבל מכת חשמל כדי לסנכרן את הקצב חזרה", כתב אסייג, "סיפרו לי שיש טיפול שנקרא אבלציה, סוג של צינתור שבמהלכו צורבים את האזור שגורם להפרעות הקצב. התחמקתי כמו ילד, כי ככה גידלו אותנו, תתעלם וזה יעבור.
"אבל בפעם האחרונה שעברתי היפוך חשמלי בבית החולים מאיר, אחת האחיות, איתנה שמה, לקחה אותי כפרוייקט ולא הרפתה עד שקבעתי תור לאבלציה. אז בחמישי האחרון התאשפזתי בבית החולים מאיר ועברתי את הטיפול אצל ד״ר אלכסנדר אומלצ׳נקו. הטיפול היה מוצלח ותודה לשם יתברך אני כבר בבית.
"לקחתי קצת חופש מהופעות אז סליחה בפני רוכשי הכרטיסים שלא הבינו למה בוטלו המופעים. ותודה לבית החולים מאיר ולצוות הרפואי המסור. ולכם חברים, אל תתעלמו, זה לא יעבור. בריאות לכולם".