טרגדיה: ההרוגה בתאונה הטראגית באי סנטוריני ביוון היא סתו הלוי (27) סטודנטית לרפואה שעמדה להינשא בעוד כחודשיים.
1 צפייה בגלריה
סתו הלוי ז"ל, נהרגה בתאונת דרכים באי סנטוריני ביוון
סתו הלוי ז"ל, נהרגה בתאונת דרכים באי סנטוריני ביוון
סתו הלוי ז"ל
(צילום: מתוך הפייסבוק, לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים)
סתו, בוגרת חטיבת הביניים דפנה ותיכון אורט קרית ביאליק, הייתה תלמידה מצטיינת שלמדה בכיתת נחשון. לאחר סיום לימודיה התגייסה לשירות צבאי ביחידת 8200 בחיל המודיעין. במהלך חמש השנים האחרונות למדה סתו רפואה, אך למרבה הצער לא הספיקה לממש את חלומה להיות רופאה.
רעיה טובול, מנהלת אורט דפנה, סיפרה: "זוכרת את סתו כאילו סיימה רק אתמול את לימודיה בחטיבת הביניים. הייתה ילדה שמחה, תלמידה מצטיינת, תמיד מוקפת בחבריה סימונה, לינוי וניב.
"סתו היתה מוכשרת בתחומים רבים, אהבה את לימודי השפות הזרות ואת הלימודים בכלל. אהבתי אותה מאוד, את טוב ליבה, את הצניעות שבה ובעיקר את החיוך המקסים שלה. עקבתי אחר סתו לאורך השנים, שמחתי לראותה מצליחה בצבא והתגאיתי בהצלחתה בלימודי הרפואה. משתתפת בצער המשפחה ומוסרת את אהבתי לעדן וניב אחיה".
בעוד כחודשיים, במהלך חודש יולי הקרוב, תכננה סתו להינשא לבחיר ליבה. ראש העיר, אלי דוקורסקי, ספד לה בדף הפייסבוק שלו: "סתו הצטיינה בכל ועתיד גדול נשקף לה. במהלך חופשה עם בן זוגה, מצאה את מותה. כה צעירה, וליבנו כואב. איזו החמצה. במקום לצעוד עמה לחופתה, נלווה אותה למנוחת עולמים. בשם תושבי קרית ביאליק אני שולח תנחומים כנים למשפחת הלוי היקרה".

קראו עוד:
על פי הדיווח ביוון, תיירת ישראלית בת 27 נהרגה באי סנטוריני, בתאונת טרקטורון. ישראלית נוספת, בת 27, שרכבה איתה נפצעה קל. שתי הצעירות פונו לבית החולים, שם נאבקו הרופאים על חייה של הלוי ללא הצלחה.
טרם נמסר מועד הלווייתה, המשפחה ממתינה להבאת הגופה לארץ. יהי זכרה ברוך!