אבידה גדולה: ארז בן צבי, תושב רעננה, הלך לעולמו השבוע במפתיע והוא בתחילת שנות ה-70 לחייו: "התנדב מיום הלחימה הראשון ב7 לאוקטובר יום אחר יום. אבידה ענקית".
2 צפייה בגלריה
ארז בן צבי ז"ל
ארז בן צבי ז"ל
ארז בן צבי ז"ל
(צילום: פרטי)
דמותו הססגונית של ארז ז"ל, שהגיע מניו יורק, הייתה ידועה ברחבי הארץ בעיקר בקרב חובבי הספורט המוטורי, ובכלל. במגזין מוטו ספדו לו: "ארז בן צבי, אחד מהאנשים הבולטים בספורט המוטורי הישראלי, הלך לעולמו. ארז "צ'יף" היה אדם מיוחד, מלא נתינה ורצון טוב, אדם שמח וחבר טוב ליקיריו. יהי זכרו ברוך".
עם פרוץ המלחמה ירד ארז ז"ל לדרום והתנדב בשיתוף פעולה עם ארגון זק"א, יום אחר יום. בארגון זק"א ספדו לו: "ארגון זק"א אבל ומשתתף בצער משפחתו של מתנדב יחידת הגיפים ארז בן צבי שהלך לעולמו בחטף, ארז התנדב מיום הלחימה הראשון ב7 לאוקטובר במסגרת השת"פ של זק"א עם היחצ"א שימש ארז עם הגיפ שלו כנהג רכב מפקד פלוגה כונן, במסגרת זו התמסר למעלה מחודשיים יום אחר יום והיה שותף לשינוע כוחות חילוץ ועוקץ למגוון משימות. אמש השתתף ארז בשמחת הבר מצווה של מפקד יחידת הג'יפים חיים אוטמזגין והיום הוא איננו".

2 צפייה בגלריה
ארז בן צבי ז"ל
ארז בן צבי ז"ל
ארז בן צבי ז"ל
(צילום: פרטי)

חבריו מספרים על דמות צבעונית מאוד אהובה עם לב גדול ונתינה אין סופית: "מהשביעי לאוקטובר ירדת לדרום חברת לזק"א ולפיקוד העורף ועזרת במה שצריך",\ סיפרה ידידתו אדווה, "היית יוצא דופן, היה לך לב ענק. הכרתי אותך לפני שלושים שנה, אני הייתי בת 15, טיילנו בסנטרל פארק והתקשרת להזמין אותנו למסיבה אצלך בבית. כשהגענו הייתי בהלם, עשרות אנשים אצלך בבית, שמחים רוקדים, ברביקיו, מוסיקה, רשת כדורעף פרוסה, קריוקי, מסיבה שנמשכה עד הלילה. מאז הבנתי שיש ניו יורק ויש ניו יורק עם ארז.
"במשך שנים כל פעם שהגעתי לניו יורק בילינו יחד. שבועות ארוכים, חגגנו בלי סוף, בכל מקום שהגענו , כל בר, כל מסעדה, כל מסיבה, תמיד הפכת למוקד, כמו מגנט אנושי, כולם רצו להתקרב, וכולם התאהבו. גם בארץ היית מותג : ״ארז בן צבי מרעננה״.

קראו גם:

"הייתה לך אג׳נדה שרצת איתה שנים, נהגת לומר: 'עד גיל 20 אתה לא באמת חי, רק עושה מה שצריך, אחרי גיל 70 אתה גם לא באמת חי, רק מחכה למות, שליש מהזמן אתה ישן, שליש מהזמן עובד, שליש אתה עוסק בשטויות , מה נשאר? חמש שנים לחיות באמת, אז אני רוצה לחיות את החמש שנים האלה הכי טוב שאפשר' ואתה חיית, אוי כמה חיית, לא הייתה לך עצם אחת בגוף, הכל פלטינות מהתרסקויות עם האופנוע במסלולי מרוצים הכי מוטרפים. לקראת גיל 50 הגשמת חלום והקמת מסלול מרוצים בדרום.
"מי שהכיר אותך התאהב, זו זכות גדולה להיות חברה שלך, היית חבר אמיתי. אהבת את החיים והחיים אהבו אותך. אני אהבתי אותך בכל ליבי".