ילד קטן שרץ לכביש באמצע רחוב בלפור הסואן בבת ים היה עלול לאבד את חייו אלמלא שליח עירני וזריז של חברת wolt (וולט), שהבחין במתרחש ומיהר להציל אותו. האירוע כולו תועד במצלמת רכבו של אורן פלאח, תושב בת ים: "הייתי רוצה שימצאו אותו ויתנו לו את הכבוד הראוי לו".
1 צפייה בגלריה
שליח וולט הציל את הילד
שליח וולט הציל את הילד
שליח וולט הציל את הילד
(צילום מסך: אורן פלח)
האירוע, שעלול היה להסתיים אחרת לגמרי, התרחש לפני מספר שבועות ברחוב בלפור בבת ים. "נהגתי ברחוב כשהרכב שמולי נעצר מול מעבר החצייה, ולא ממש הבנתי למה כי לא ראיתי אף אחד", משחזר פלאח. "פתאום עקף אותי אופנוע מצד שמאל, ואז ראיתי שהשליח ירד, כשהוא התרומם היה לו תינוק ביד, שכנראה התהלך על מעבר החצייה לבדו".
השליח מיהר חזרה למדרכה ושם פגש את אמו של הפעוט, ומסר לה אותו. "השליח ווידא שהוא מוסר את הילד לאם ופשוט המשיך את הנסיעה", מספר פלח ומוסיף: "הייתי ממש המום מכל מה שקרה, בעיקר כי האמא לא הייתה על המדרכה אלא יצאה מאחד הבניינים. אם היה קורה לי דבר כזה אני הייתי מתנפל על השליח בהודיה".
צפו בשליח וולט שהציל את חיי התינוק >>>

פלאח מספר שפרסם את הסרטון משתי סיבות חשובות, האחת היא על מנת "שיראו כמה זה חשוב להיות זהירים על הכביש", והשנייה בניסיון לאתר את השליח ולהודות לו. "הרבה ניסו לאתר את השליח דרך כל מיני קבוצות וגם פנו לוולט אבל ללא הצלחה. אני אשמח שימצאו אותו ויתנו לו את הכבוד הראוי", מסכם פלח.

קראו גם: