ד"ר מלומד נחשב כבר עשרות שנים לאוטוריטה הבכירה בישראל בתחום המחקר והפיתוח של מוצרי קוסמטיקה והוא גם האב הרוחני של חלק ניכר מהקוסמטיקאיות המובילות בישראל. אלה עוברות הדרכות והשתלמויות מקצועיות במעבדות ד"ר מלומד ומשתמשות במוצריו שנחשבים למתקדמים וליעילים בעולם.
חשוב מאוד לדעת שמעבדות המחקר של ד"ר מלומד מתחדשות בסדרה חדשה ומציגות: תהליך אנטי אייג'ינג מתקדם המשלב סדרת טיפולים מתקדמים כיפיים, מפנקים ולא פולשניים אצל הקוסמטיקאית ביחד עם טיפול ביתי יומיומי, עם החומרים הטובים, המרוכזים והעוצמתיים שנותנים תוצאות חזקות ומהירות ללא פשרות.
2 צפייה בגלריה
מעבדות ד"ר מלומד
מעבדות ד"ר מלומד
(צילום: רקע ודוגמנית: depositphoto | תמונות של המוצרים ותמונת הטיפול: הסטודיו של מעבדות ד"ר מלומד)
תוחלת החיים שהתארכה והרצון להיראות טוב בכל גיל יוצר צורך בשימוש במוצרי אנטי אייג'ינג מגיל 30 ומעלה. חשוב להשתמש במוצרים באיכות גבוהה שיעניקו תוצאות מהירות, מדויקות ומרשימות. ללא כאבים וללא גירויי עור.
כשמדברים על איכות חיים, ברור שאיכות ומראה עור הפנים, הצוואר והמחשוף זה עניין קריטי. עור המטופל באופן נכון ומדויק ישרת אותנו היטב בבגרותנו.
אבל מה אם פספסנו את הרכבת ואנחנו כבר עם סימני גיל?
אל דאגה. הסדרה המהפכנית נותנת פתרון גם לזה. עם סדרת טיפולים עוצמתיים ולא פולשניים אצל קוסמטיקאית שעברה את ההכשרה במעבדות ד"ר מלומד, יחד עם תחזוקה יומיומית שוטפת בבית עם המוצרים המרוכזים שיותאמו למצב עורך, התוצאות לא יאחרו להגיע, והעור יוכל להראות צעיר בחמש עד עשר שנים תוך חודש עד חודשיים.
מיכל מלומד, דור רביעי למדעני חקר השפעת חומרים פעילים על תפקוד העור מסבירה: "התהליך הכי בריא שנותן תוצאות מהפכניות לעור מבוגר הוא שילוב של סדרת טיפולים אצל קוסמטיקאית מנוסה בשיטת ה- F.O.Y של ד"ר מלומד לצורך אבחון מקצועי וקבלת המלצה לתכנית הטיפולים הנכונה עם מוצרי הסדרה. הטיפול בקליניקה מעניק בוסט חזק ומקפיץ את מצב העור באופן מידי אל מראה צעיר יותר. כזה שמוריד לך לפחות שנה עד עשר שנים ממראה הגיל. הטיפול היומיומי הביתי הוא בריא וחשוב כדי לשמר את התוצאה לאורך זמן, וגם להעצים ולשפר אותה. אבחון מדויק ומקצועי יביא אותך לצרוך מוצרים שמתאימים לך אישית, בהתאם לצרכי העור שלך ולמצבו. כך תשיגי את מה שכולנו רוצות: מראה עור צעיר בכמה שנים, בצורה נוחה, מהירה ונעימה. ללא הזרקות, ללא ניתוחים וללא טיפולים פולשניים".
על כך יכולות להעיד הקוסמטיקאית חנה לוי, ועוד נשים רבות, אשר השתתפו בשלב הניסויים הדרמוקוסמטיים שערכה החברה בשנים האחרונות, במטרה להגיע אל התוצאות המהפכניות הללו: "הורידו לי עשר שנים מהגיל גם במראה העור וגם בהרגשה. אני מרגישה עכשיו כמו בת 50 למרות שאני בת 60, וכל זה רק אחרי 20 דקות של טיפול ממוקד במוצרי הסדרה שמיועדים לקליניקה של הקוסמטיקאית ובמכשיר הייחודי של הסדרה"
הסדרה החדשה של ד"ר מלומד נקראת:
The Fountain of Youth
זו סדרה שמקפיצה אותנו לשלב הבא בתהליך ההצערה של עור הפנים. למעשה, בדיקה שלנו העלתה שאכן מתקבלות תוצאות אמת מטורפות כבר בטיפול הראשון. הסדרה מטפלת בהצלחה בלמעלה מ-10 סימני גיל שונים כולל: מילוי קמטים וקמטוטים, העלמת קמטים, מיצוק העור, שיפור מרקם העור, איזון הגוון והמראה, החלקת העור, הקטנת הפורות, הוספת לחות, חידוש מראה העור והזנתו.
2 צפייה בגלריה
מעבדות ד"ר מלומד
מעבדות ד"ר מלומד
מעבדות ד"ר מלומד
(רקע התמונה: depositphoto | תמונות המוצרים: דוד ודניאל רוזנברג)
מי שתזכה לטיפול בעזרת המכשור של הסדרה בשילוב המוצרים המקצועיים תרגיש את הטיפול בעור לפחות ל-24 שעות ותרגיש תחושת ריחוף קלה כתוצאה מהתחושה הנעימה בעור למשך כ-12 שעות.
מיכל מלומד מדגישה: "כדי שתשיגי את התוצאות המיוחלות ההשקעה שלך בטיפול הביתי מסתכמת במספר דקות ביום, כל יום, פעמיים ביום: בוקר וערב, כאשר השלב הראשון הוא ביצוע ניקוי יסודי של העור מתאים מתים, לכלוך, אבק ו/או שאריות איפור. לאחר שהעור נקי ניתן להתחיל לטפל בו באמצעות החומרים החזקים אשר יחדרו אליו, ישמרו עליו מפני נזקי הסביבה, ישפרו את המחסום האפידרמלי של העור ויבצעו את תהליך הצערת העור ומראהו לאורך כל היום והלילה".
כרגע, את מסוקרנת לדעת לגבי המוצרים שתוכלי להשתמש בהם מדי יום בביתך. על כך בחלק ב' של הכתבה שיתפרסם כאן ביום ראשון הבא.
אתר הבית של החברה: www.drmprof.com
לאיתור קוסמטיקאית מוסמכת בשיטת ד"ר מלומד: https://drmprof.com/find_health_and_beauty/
WhatsApp: 053-623-7984