למי לא קשה לצאת בבוקר מהמיטה החמימה למשמע צלצול השעון המעורר?
החדשות הטובות הן, ששילוב של כמה הרגלים בשגרת הבוקר היומיומית יאפשר לכם להיראות ולהרגיש טוב יותר במשך כל היום. אז כן, שווה להתעורר על החיים ולהשקיע את המאמץ הזה.
2 צפייה בגלריה
להתחיל את הבוקר בטוב
להתחיל את הבוקר בטוב
להתחיל את הבוקר בטוב
(צילום: shutterstock)
על דבר אחד אין מחלוקת: אם תקומו כעוסים, תיראו כעוסים לאורך כל היום ותפזרו סביבכם אבק של סטרס. לכן, זה הזמן לעשות סוויץ' ולהקשיב לצלצול ההשכמה שאומר: שינוי.
קראו גם:
אם תצליחו להתחייב למספר הרגלים חדשים בשגרת הבוקר - הם יגמלו לכם בכך שתיראו ותרגישו הרבה יותר טוב.
דלק לגוף
אל תדלגו על ארוחת הבוקר. היא החשובה ביותר ביום. השליכו לפח את דגני הבוקר הממותקים, הפנקייקים הספוגים בסירופ מייפל והמאפים המצופים בשוקולד.
הגוף שלנו צריך לקבל דלק איכותי כדי להתחיל את היום ברגל ימין וחלבון הוא הדלק מספר אחת שאנחנו זקוקים לו.
ארוחת בוקר עשירה בחלבון תעזור לכם להרגיש שבעים יותר ותמנע מכם להתפתות למאכלים הלא נכונים בשעות הבוקר וגם "להתפרע" יותר מדי בארוחת הצהריים.
מאכלים מומלצים: ביצים, יוגורט יווני או שייק חלבון שמאפשר לצרוך את מנת החלבון והוויטמינים החיוניים גם כשממהרים לצאת מהבית.
קפה של בוקר? פחות
את הקפה של הבוקר החליפו בתה ירוק שהוא החלופה הראויה ביותר. לא רק שהוא עוזר להעיר אתכם, נוגדי החמצון שהוא מכיל מסייעים לגופכם להילחם בנזק הנגרם מרדיקלים חופשיים.
זכרו, רדיקלים חופשיים הם הגורם המרכזי להזדקנות מוקדמת ונוגדי חמצון תורמים להזדקנות בריאה.
ויטמין ועוד ויטמין
כיוון שמה שאתם מורחים על גופכם חשוב באותה מידה כמו מה שאתם מכניסים אליו, הקפידו להשתמש במוצרי טיפוח עשירים בנוגדי חמצון. כמו כן ויטמין C ו-A עוזרים להילחם בנזקים הנגרמים מרדיקלים חופשיים.
2 צפייה בגלריה
התחייבו לאימוני בוקר ותיהנו מהיתרונות שלהם לפני השינה
התחייבו לאימוני בוקר ותיהנו מהיתרונות שלהם לפני השינה
התחייבו לאימוני בוקר ותיהנו מהיתרונות שלהם לפני השינה
(צילום: shutterstock)
רדיקלים חופשיים נמצאים בכל מקום: בזיהום האוויר שאליו אנחנו נחשפים מדי יום וברבים מהמזונות שאנחנו צורכים. אפילו הגוף שלנו מייצר רדיקלים חופשיים.
שימוש במוצרי טיפוח עשירים בנוגדי חמצון בכל בוקר הוא חשוב: תכשיר ניקוי, טונר, סרום וקרם לחות.
בנוסף, הקפידו להשתמש במסנן קרינה לפני היציאה מהבית בכל בוקר ובכל מזג אוויר.
טעם החיים
אתם מודעים לחשיבות של שתיית מים ושמירה על מאזן הנוזלים בגוף, אבל האם ידעתם ששתיית מים בבוקר היא חשובה במיוחד? כל שעה שאתם ישנים את שנת היופי שלכם היא שעה שהגוף לא מקבל מים.
כשאתם מתעוררים הגוף זקוק לנוזלים. כשאתם מיובשים, לא תרגישו במיטבכם ואתם עלולים לסבול מכאבי ראש, להרגיש איטיים וגם להיראות מיובשים מבחוץ עם קמטים וקמטוטים עמוקים יותר.
אמצו מנהג בוקר של שתיית כוס מים גדולה מיד אחרי שאתם מתעוררים. היא לא רק תעזור לכם להרוות את הגוף, אלא גם להתניע את חילוף החומרים ולהתחיל את היום ברגל ימין.
זה הזמן לזוז
אם אתם יכולים להתחייב לאימוני בוקר, תוכלו ליהנות מהיתרונות שלהם לפני השינה. הקדישו זמן לטיול בוקר נמרץ, לשחיית כמה בריכות או אפילו לכמה הקפות אופניים מסביב לשכונה.
פעילות גופנית בבוקר עשויה לשפר את איכות השינה בלילה (השימוש במונח "שנת יופי" אינו מקרי).
נוסף על כך אין כמו הזוהר שאחרי האימון כדי להעניק מראה צעיר וזוהר בתחילת היום.
נסו שלא להתפתות ללחיצה על כפתור הנודניק של השעון המעורר ומקמו את השעון רחוק מהמיטה כדי שתצטרכו לקום כדי לכבות אותו. זה אולי נשמע קשה לביצוע, אבל ברגע שתתחילו להעריך את התועלות, אתם תשמחו שעשיתם זאת.
סוזן בוורמן, תזונאית ומנהלת הדרכת תזונה בחברת הרבלייף