אישה בשנות ה-40 לחייה נכנסה למרפאה של קופת חולים מאוחדת, כשהיא בהריון מתקדם, והתלוננה על כאבי בטן עזים. היא לא תיארה לעצמה שאחרי דקות ספורות היא תלד.
2 צפייה בגלריה
צוות מרפאת מאוחדת עם התינוק
צוות מרפאת מאוחדת עם התינוק
צוות מרפאת מאוחדת עם התינוק
(צילום: באדיבות מאוחדת)

האחות מעיין סולומון, שקיבלה אותה בפתח המרפאה הזעיקה מיד את הצוות הרפואי. טכנאית האולטרסאונד של המרפאה, תהילה שחור, גילתה תושייה רבה והבחינה כי האישה נמצאת כבר בלידה פעילה, והיא הוכנסה מיידית לחדר הטיפולים. לאחר דקות בודדות, יצא התינוק לאוויר העולם.
2 צפייה בגלריה
מאוחדת
מאוחדת
מאוחדת
(צילום: אבי מועלם)

צוות המרפאה בהובלתם של ד"ר האגר אלחרט מאיר, מומחה ברפואת נשים וגינקולוגיה במאוחדת והאחות שולמית שקרוב, הגיעו במהירות לחדר וטיפלו ביעילות ובמסירות ביולדת ובתינוק. במקביל, מזכירת המרפאה הזמינה אמבולנס, שפינה את האם ואת בנה להמשך טיפול בבית החולים.

עוד בחדשות:
"זה היה אירוע חוויתי ועוצמתי" סיפרה האחות שולמית שקרוב "לא הייתי אמורה להיות במרפאה באותו יום בגלל אירוע משפחתי אבל לבסוף הגעתי לעבוד ואני מברכת מאוד על כך. צוות המרפאה עבד בצורה מהירה ומקצועית ובשיתוף פעולה מלא ואנו שמחים שהאירוע עבר באופן רגוע ובשלום״. ״קרדיט גדול מגיע לתהילה שחור, טכנאית האולטרסאונד שלנו, שזיהתה מיד את הסיטואציה ופעלה בצורה מהירה מאוד תוך שיתוף כל צוות המרפאה". שקרוב הוסיפה, "מדובר בלידה השנייה שבה אני משתתפת במרפאה שלנו בתוך פחות משנה וזאת חוויה מדהימה ומרגשת בכל פעם מחדש".