הפילאטיס מגיע ל"הרצליה הילס" - גל קספרס חתמה על הסכם לשכירת שטח מסחר בפרויקט של חברת אזורים בפרויקט שטח מסחר בהיקף של כ-170 מ"ר.
1 צפייה בגלריה
גל קספרס. סניף פילאטיס
גל קספרס. סניף פילאטיס
גל קספרס. סניף פילאטיס
(צילום: דנה קופל)
קראו גם >>>>
עורכת הדין, מדריכת פילאטיס וכוכבת מאסטר שף עונה 8, גל קספרס, צפויה לפתוח בקרוב את אחד מסניפי הפילאטיס המפורסמים שלה בפרויקט "הרצליה הילס" היוקרתי. קספרס, חתמה לאחרונה עם חברת אזורים, על הסכם השכרה בשטחי המסחר של הפרויקט, בשכונת הרצליה ב'. הרשת תשכור במתחם שטח של כ- 170 מ"ר לתקופה של 5 שנים עם אופציה ל-5 שנים. מועד הפתיחה צפוי להיות עד סוף שנת מרץ 2022.
אזורי המסחר של חברת "אזורים" בפרויקט "הרצליה הילס" כוללים כ- 30,000 מ"ר. המסחר מלווה רחוב ומוקם במסגרת פרויקטי עירוב שימושים הכוללים בנייני מגורים ושטחי מסחר. עסקה זו מצטרפת למקומות בילוי ופנאי נוספים שכבר פועלים במתחם המסחרי של הרצליה הילס, ביניהם מסעדת נונו ומימי, סושי רום, מוזס, השף זייד וחומוס כספי ולצידן חנויות אחרות כמו אוכל מוכן "קומפנייא", חנות האופנה "קוביקה", מירית רודריג (MR), מכבסת "קלירנס", סופרמרקט "סופר הילס", בוטיק האוכל "המזווה", אטליז דגים שנפתח ממש לאחרונה ועוד.
דן מור, סמנכ"ל המניבים באזורים: "אנו מברכים על ההסכם עם גל קספרס ועל הבשורה שבחודשים הקרובים מתחם "הרצליה הילס" ישודרג ויכיל גם שירותי ספורט אטרקטיביים. חברת אזורים מאמינה בגיוון העסקים בכל המרכזים המסחריים בפרויקטים שהיא מקימה. אין לנו ספק כי הסטודיו לפילאטיס של גל קספרס יתרום לגיוון השירותים המסחריים הקיימים בפרויקט. עסקה זו, לצד עסקאות נוספות שכבר נחתמו במתחם היוקרתי "הרצליה הילס", מלמדות על הפוטנציאל הרב שמגלים בעלי העסקים והתושבים. מיקומו האטרקטיבי והאסטרטגי של המתחם, בשל נגישותו וקרבתו לצירים מרכזיים, מייצר עניין וחשיבות רבה עבור אנשי העסקים. כבר היום, נהנים התושבים מחנויות הפנאי והבילוי הרבות שנפתחו באזור ואנו ממשיכים לפעול במלוא המרץ בכדי ליצור את התמהיל המסחרי האיכותי והטוב ביותר עבור השכונה והתושבים".