אחרי שאמרו על הדיירת הבולטת של הרצליה "שחקנית", "מפלרטטת כל הדרך לניצחון" ו"מתיפייפת"- חברתה קורל אזיז מגיבה לדברים בעמוד הפייסבוק שלה. "אולי אלה שלא מאמינים שזאת את בעצם - הם השחקנים הראשיים בהצגה של עצמם", כתבה.
2 צפייה בגלריה
טליה עובדיה
טליה עובדיה
טליה עובדיה. מתייפייפת?
(צילום מסך, ערוץ 13)

"דנינו שלי, את כבר 90 ימים בתוך התוכנית הכי סוחפת בישראל. איזה טירוף - אין ספק שלאורך כל העונה תמיד היו עלייך ביקורות מדהימות , נשלחו אלינו הודעות כל כך מרגשות והכל היה ורוד ברמות הכי משמחות שיש.
"לאחרונה נעתקת נשמתי, ננעל פי ברגע שאני שומעת שמישהו אומר לידי שאת שחקנית, אני לא כופה את מה שאני יודעת על האחר אבל מתבאסת בשביל אלה שאומרים את זה ולא חוו איתי את 13 שנים שאת לצידי, לאורך חיי בתקופות מרוחקות יותר או קרובות כל כך .
"כן היא כזאת, לא מתפרצת על אנשים סתם ככה
כן היא כזאת, לא מתעסקת לאנשים אחרים בעיניינים שלהם
כן היא כזאת, לא יכולה להיות ליד אדם שצועק
כן היא כזאת, לא פותחת את הלב שלה עד הסוף וממש לא לכל אחד שהיא מכירה חודש
כן היא כזאת, תמיד כיף להיות לידה
כן היא כזאת, תמיד עם איילינר
כן היא כזאת, היא לא יודעת להגיד לא!
כן היא הכי כזאת, נותנת לאחר לפני עצמה
"אולי אלה שלא מאמינים שזאת את בעצם הם השחקנים הראשיים בהצגה של עצמם אז אולי אם תצרחי על מישהו בלי סיבה הם כן יאמינו לך".
טליה עובדיה נכנסה לבית האח הגדול לפני 91 ימים ותויגה כאקסית של הדייר הראשל"צי אליאב טעטי. עם הזמן התחברה עם אופק לוי שאף סיפר לה כי החל לפתח רגשות כלפיה. בהמשך אירעו בין אופק לוי וטליה מספר ריבים וויכוחים והשניים החלו להתרחק זה מזו. בין היתר, באחד מהם אמרה טליה לאופק: "אני לא עשויה מהחומר שלך, וטוב שכך".

2 צפייה בגלריה
בר, אליאב וטליה
בר, אליאב וטליה
בר, אליאב וטליה
(צילום מסך, ערוץ 13)

באחד מתקציבי הבית, החליטה טליה לתת לדיירת בר כהן מהטבק שלה על מנת שזו לא תוותר על האוכל ותאכל כמו כל שאר דיירי הבית. בר שתכננה לאכול גבינה ולחם באותו שבוע כעסה על התנהגותה של טליה וויכוח פרץ בין השתיים. טליה הוסיפה ואמרה לבר כי היא לא שפויה שהיא מנהלת איתה שיח על הנושא והחליטה לסיים את השיחה.