אחרי ששרין ואופק הודחו במוצאי שבת מבית האח הגדול, האם עכשיו טליה עובדיה תיתן סיכוי אמיתי לשחף וסוף סוף נראה נשיקה? בדו קרב ששודר אתמול (ב') בתכנית הדוח היומי, ענתה טליה לשאלה הזו לתום חיימוב, יוצא גם הוא תכנית האח הגדול (עונה 3).
4 צפייה בגלריה
טליה ושחף
טליה ושחף
טליה ושחף. האם נראה נשיקה?
(צילום מסך, ערוץ 13)

במשימה האחרונה שטרם שודרה בתכנית, התראיינו בר וטליה בדו קרב וענו על שאלות לתכנית הדו"ח היומי. בסיומו הוחלט מי הדיירת שענתה בצורה כנה יותר על השאלות.
קראו גם:
טליה: "אני חושבת שבמקרה הספציפי הזה היו כמה רבדים שהפריעו לי, אם זה שרין ואופק. לא רציתי לפגוע וגם איזה שהוא לחץ שלי עם עצמי להיות במקום סגור בזוגיות. כרגע שרין ואופק לא פה והזמן קצוב ואני מאמינה שכן, שיהיו הרבה דברים שפחות מונעים את זה ומרגישים את זה ביום יום".

4 צפייה בגלריה
טליה ושחף
טליה ושחף
טליה ושחף
(צילום מסך, ערוץ 13)

הדייר הרביעי שהודח אליאב טעטי ובן זוגה של בר, הגיב בסטורי שלו לדו קרב: "זה היה הרי ברור בר מול טליה בטלוויזיה, זה מה שמחפשים כבר כמעט חודשיים אז עכשיו אני רוצה לומר משהו. אני לא מאחלת לאף אחד להיות בסיטואציה כמו שהיינו בה. יש כאלו ששופטים ויש כאלו שמדברים כאילו הם טלית שכולה תכלת. השתדלנו לכבד כמה שיכולתי ובר כיבדה מאוד את הסיטואציה. אפילו החלפנו למיטה אחרת כי בר אמרה לי 'נכבד אותה זה לא יפה, לא נעים לישון מולה' (וזה בדיוק הלב של בר שהכרתי מההתחלה).

4 צפייה בגלריה
בר, אליאב וטליה
בר, אליאב וטליה
בר, אליאב וטליה. אין יותר משולש רומנטי
(צילום מסך, ערוץ 13)

"כל פעם שיהיה בר\טליה, כמובן שגם שאלות על אליאב צריכות להופיע, אבל אני מקווה אחרי היום – סופית סגרנו את הסיפור שנקרא "אליאב-בר-טליה'".

4 צפייה בגלריה
אופק לוי. המודח ה-14 מבית האח הגדול
אופק לוי. המודח ה-14 מבית האח הגדול
אופק לוי. המודח ה-14 מבית האח הגדול
(צילום מסך, רשת 13)

טליה נכנסה לבית האח הגדול מספר ימים אחרי כלל הדיירים והפתיעה את כולם. אליאב שהיה מבולבל, החליט ללכת עם הלב ולקחת את הקשר עם בר כהן צעד אחד קדימה. השניים נזהרו שלא לפגוע בטליה שפלרטטה גם לא מעט עם אופק. בחודש האחרון, טליה ושחף החלו להתקרב זה לזו, ודיברו על רגשותיהם. אך החליטו שלא ללכת עד הסוף כדי לא לפגוע במספר דיירים בבית, ביניהם שרין שפיתחה רגשות כלפי שחף. עכשיו כששרין ואופק יצאו מהבית, האם השניים יתנו לקשר הזדמנות?